Ushtrimet dhe Diabeti i tipit te 1

Pavarësisht nga lloji i diabetit që keni, aktiviteti i rregullt fizik është i rëndësishëm për shëndetin dhe mirëqenien tuaj të përgjithshme.

Me Tipin 1, është shumë e rëndësishme të balanconi doza tuaja të insulinës me ushqimin që hani dhe aktivitetin që bëni – edhe nëse jeni duke bërë punë shtëpie. Planifikimi përpara dhe njohja e përgjigjes tipike të glukozës në gjak për trupin tuaj mund t’ju ndihmojë të mbani glukozën e gjakut në normë.

Parandalimi i Hipoglicemisë

Përgjigja e glukozës në gjak do të ndryshojë në varësi të:

-nivelit  glukozës në gjak para fillimit të aktivitetit,

-intensiteti i aktivitetit

-gjatësia e kohës që jeni aktiv

-dhe ndryshimet që i keni bërë dozes së insulinës.

Ndonjëherë njerëzit përjetojnë një rënie të glukozës në gjak gjatë ose pas stërvitjes, kështu që është shumë e rëndësishme për të monitoruar glukozën e gjakut, për të marrë masat e duhura dhe për t’u përgatitur për të trajtuar hipoglikeminë (glukozë të ulët në gjak).

Për të mësuar se si ndikojnë llojet e ndryshme të aktivitetit ju duhet të kontrolloni shpesh glukozën e gjakut para, gjatë dhe pas një seance ushtrimi.

Aktiviteti i shtuar mund të thotë që ju duhet të ulni dozën tuaj të insulinës ose të hani karbohidrat shtesë para se të ushtroni për të mbajtur glukozën e gjakut në një distancë të sigurt. Disa aktivitete mund të bëjnë që glukoza e gjakut të bjerë shpejt ndërsa të tjerët nuk e bëjnë këtë.

Nëse nivelet e glukozës në gjak janë duke u ulur përpara një stërvitjeje, duhet të hani para stërvitjes. Gjithmonë mbani një ushqim ose pije karbohidrate (si lëng ose glukozë) që shpejt do të ngre glukozën e gjakut. Mund të duhet një kohë për të kuptuar se çfarë funksionon më mirë për ju.

Nëse niveli i glukozës në gjak është më i vogël se 100 mg / dl para se të filloni aktivitetin tuaj, provoni të keni diçka të vogël me karbohidrate (rreth 15 gramë) për të rritur glukozën e gjakut dhe për të ulur rrezikun për hipoglikeminë. Kjo është veçanërisht e rëndësishme nëse parashikoni që nivelet e qarkullimit të insulinës të trupit tuaj do të jenë më të larta gjatë kohës që ushtroni dhe nëse do të ushtroni gjatë më shumë se 30 minuta.

Nëse përdorni një pompë të insulinës, mund të shmangni shtimin e një ushqimi shtesë duke ulur normën bazë të insulinës gjatë aktivitetit.

Nëse keni probleme të përsëritura me uljen e glukozës në gjak gjatë ose pas stërvitjes, konsultohuni me mjekun tuaj.

Kur glukoza e gjakut është e lartë …

Glukoza e gjakut mund të zhvillohet gjatë gjatë ose pas stërvitjes, veçanërisht kur ju bëni një stërvitje me intensitet të lartë që rrit hormonet e stresit tuaj (p.sh., hormonet që rrisin glukozën).

Nëse glukoza juaj e gjakut është e lartë para fillimit të ushtrimit, kontrolloni gjakun tuaj ose urinën për ketonet.

Nëse nuk keni ketone në gjakun tuaj ose në urinë dhe ndiheni mirë, duhet të jetë mirë të ushtroni.

Print Friendly, PDF & Email