Udhëzuesi juaj për sigurinë e verës për diabetin

Shtë sezoni i piknikëve, rrezet e diellit dhe futja në ujë. Mos harroni te beni plazh me këto strategji të shëndetshme.

Koha e verës mund të jetë e mirë për menaxhimin e diabetit. “Ju jeni duke ngrënë më lehtë, frutat dhe perimet janë më të freskëta, dhe ju jeni natyrisht më aktivë, kështu që sheqeri në gjak ka tendencë të përmirësohet”, thotë Tiffany Soper, FNP, një edukator i certifikuar i diabetit në Programin e Edukimit dhe Mbështetjes së Vetë-Menaxhimit të Diabetit në Spitali i Përgjithshëm i Massachusetts-it. Por këtu është nje problem: nxehtësia mund të prek njerëzit me diabet më shumë sesa ata që nuk e kanë atë. Komplikimet e diabetit si dëmtimi nervor mund të dëmtojnë aftësinë e gjëndrave të djersës dhe të ju ftohin; sheqeri i lartë në gjak dhe medikamente të caktuara mund ta bëjnë dehidratimin më të predispozuar; dhe nxehtësia mund të ndikojë në nevojat e insulinës. Por kjo nuk ka pse t’ju ndalojë të keni një verë të mbushur me aktivitete që ju pëlqeni.

Mbajeni veshjen tuaj të ftohjes per insulinat me vete.

Temperaturat ekstreme janë armiku numër një tek monitorët e sheqerit në gjak, insulinës dhe shiritat e provës. Dhe insulina dhe ilaçet e tjera të diabetit mund të degradojnë kur janë në nxehtësi ekstreme, thotë Grenye O’Malley, M.D., një profesor ndihmës i mjekësisë, endokrinologjia, diabeti dhe sëmundja e kockave në Shkollën e Mjekësisë Icahn në Mount Sinai.

Mos i ruani mjetet e duarve ose pajisjet në makinën tuaj dhe i mbani larg diellit të drejtpërdrejtë. bështillni së pari insulinën në një peshqir, në mënyrë që të mbetet e freskët, por nuk prek drejtpërdrejt paketat e akullit ose xhelit. Mos harroni të merrni ftohësin me vete kur dilni nga makina!

Pije lart

Pirja e shumë lëngjeve mban në kontroll nivelin e sheqerit në gjak: “Nëse sheqeri në gjak është i lartë, ju urinoni më shumë … dhe më pas mund të dehidratohen”, thotë Soper. Ndaloni spiralen para se të fillojë duke pirë nga një shishe uji gjatë gjithë ditës. Uji seleksionues i pakënaqur (si LaCroix ose Waterloo) është një mundësi e mirë nëse e konsideroni H2O të thjeshtë shumë të mërzitshëm. (Mos harroni se pijet sportive shpesh janë të mbushura me sa më shumë sheqer sode, kështu që ato nuk janë zgjidhja më e mirë.) Do të dini që jeni në rrugën e duhur nëse urina  juaj është e verdhë e zbehtë, thotë Erin Palinski-Wade, RD, CDE , autor i Dietës Diabetike 2-ditore.

Mbroni lëkurën tuaj

Të gjithë duhet të praktikojnë zakone të mira të mbrojtjes nga dielli. “Inflamacioni nga djegia e diellit shkakton dhimbje dhe stres, të cilat mund të rritin sheqerin në gjak”, thotë O’Malley. Për më tepër, nëse keni neuropati, mund të mos i ndjeni efektet e diellit derisa të jetë vonë. Rregulli nr 1 i mbrojtjes nga dielli? Aplikoni një krem ​​dielli me spektër të gjerë çdo dy orë në lëkurën e ekspozuar kur jeni në diell. Akademia Amerikane e Dermatologjisë rekomandon të paktën SPF 30, por nëse jeni të prirur për djegie ose keni dëmtim nervor, konsideroni të shkoni më lart, sugjeron O’Malley.

Nëse përdorni insulinë, kujdesuni që lëkura juaj të ftohet në vendin tuaj të injektimit. “Lëkura që është e ngrohtë thith insulinën më shpejt,” shpjegon O’Malley. Nxehtësia rrit rrjedhjen e gjakut në lëkurë, kështu që insulina e injektuar futet në qarkullimin tuaj më shpejt, duke drejtuar me shpejtësi glukozën në qeliza. Rezultati: ju mund të përjetoni një të ulët të papritur. Nëse keni qenë në diell dhe tani lëkura juaj është e kuqe dhe e nxehtë, injektoni në një zonë të lëkurës tuaj që nuk është ekspozuar.

Si të qëndroni të freskët dhe të sigurt nga koka tek këmbët

Rrinë me hije

Blini syze dielli që bllokojnë 99 ose 100 përqind të dritës UV. Stilet e mbështjelljes janë më të mirat, pasi ato parandalojnë që drita të teshtitet në anët, sipas Akademisë Amerikane të Ophthalmology.

Mos harroni tre L-të

Mbani veshje të lirshme, të lehta dhe me ngjyra të lehta për të ndihmuar në shmangien e mbinxehjes, këshillon Qendrat për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve.

Mbroni këmbët

Rrokullisjet janë lehtësisht të rrëshqitura, por ato gjithashtu i lënë këmbët tuaja të prekshme nga prerjet dhe copëzat që mund të krijojnë probleme gjatë rrugës. Vishni këpucë mbështetëse, të mbyllura.

Synoni të planifikoni aktivitete me diell të plotë para orës 10 të mëngjesit ose pas orës 2 pasdite. për të shmangur rrezet e pikut.

Ushqimi

Ushqimet që mund të prishen si sallatat, djathi, mishi duhet të lihen në temperaturën e dhomës jo më shumë se dy orë (ose një orë në ditë më të nxehta se 90 ° F), sipas Departamentit të Bujqësisë të Sh.B.A. Pse? Ushqimet që lihen më gjatë mund të futen në “zonën e rrezikut” prej 40 deri 140 ° F, dritarja në të cilën lulëzojnë bakteret. Hidhni çdo ushqim që qëndrojë më larg se dritarja e sigurt: ndërsa ngrohni mbetjet në të paktën 165 ° F do të shkatërrojë çdo baktere, nuk do të heqë nënprodukte që krijojnë bakteret që mund të ju bëjnë të sëmurë.

Mos prisni të hani

Një rregull i mirë për të qëndruar i sigurt: hani ushqime të nxehta ndërsa ato janë akoma ushqime të nxehta dhe të ftohta ndërsa janë akoma të ftohtë. “Sa më gjatë që diçka ulet në një temperaturë të pasigurt, bakteret më të shpejtë në atë ushqim rriten”, thotë Palinski¬Wade.

Ha mirë

Picnics, BBQs dhe pritjet e kopshtit të shtëpisë të gjitha kanë një gjë të përbashkët: një përhapje të shijshme të ushqimit. Këto këshilla të aprovuara nga dietologët mund t’ju ndihmojnë të shijoni ushqimet

Ndani pjatën tuaj

Bëni një kastor për vegjetalet dhe mbushni gjysmën e pjatës suaj me perime si sallatë ose crudité (gjithmonë ekziston një pjatë me perime të papërpunuara, apo jo?). Mbush një të katërtën me proteina si mishi i pulës së pjekur në skarë, dhe çerekun e fundit me karboni (misri në kalli, pirun për burgerin tënd, ose sallatën e frutave), këshillon Martha McKittrick, RD, një edukatore e certifikuar e diabetit në New York City.

Sillni zarzavate

Shfrytëzojeni mundësinë për të sjellë një pjatë anësore me perime që ju pëlqen, kështu që e dini se do të keni diçka të shëndetshme që dëshironi të hani.

Beni nje Plan përpara

Nëse e dini që do të dëshironi ëmbëlsirë rreth zjarrit në kamp, ​​ose një rostiçeri ndërsa stargohen në kuvertë — dhe plani juaj i vaktit lejon një fleksibilitet — të keni një darkë me karbon më të ulët për të kursyer disa carbohydrate  për municionin e natës vonë, thotë Palinski-Wade .

Pijet alkoolike

Nëse jeni duke pirë një pije alkoolike, faktor që e konsideroni këtë në llogarinë tuaj të karburantit. Mesatarisht, birrë, birrë e lehtë, verë dhe pije e fortë kanë përkatësisht 13, 6, 4 dhe 0 gram carbë, për çdo shërbim, megjithëse sasia e karburanteve në birrë ndryshon sipas stilit. Shumica e pijeve të përziera janë të mbushura me sheqer, kështu që kontrolloni etiketën Faktet ushqyese për sasitë e karburantit në çdo mikser.

Mos harroni, mosbesimi në stomak bosh, pirja e tepërt ose pirja pa ngrënë ushqime të mjaftueshme që përmbajnë karb mund të çojnë në nivele të ulëta të sheqerit në gjak — dhe rreziku mund të zgjasë 24 orë. Alkooli është gjithashtu një diuretik, prandaj sigurohuni që të pini shumë ujë nëse vendosni të fusni imët. Përziejmë pije të fortë me sode klubi ose verë të holluar duke bërë një spritzer (gjysmë verë, seleksionues gjysëm aromatik), sugjeron Palinski-Wade.

Shumë Shalqir.

“Unë paralajmëroj pacientët për shalqin gjatë gjithë kohës,” thotë O’Malley. “Ndërsa është i shëndetshëm, ai gjithashtu përmban shumë sheqer, kështu që ju duhet ta hani atë në moderim.” Fetë standarde e servuar — 1 fetë e vogël (1 inç e trashë) ose 1 gotë shalqiri me përmasa — ka 12 gram carb.

Insulina ne diell

“Unë kisha një paciente, e cila po lundronte dhe mbaja insulinën e saj në një çantë shpine në kuvertë në diell,” thotë Soper. “Sheqeri i saj në gjak po shkonte lart dhe ajo nuk mund ta kuptonte pse. Të nesërmen, ajo hapi një shishe të re me insulinë dhe sheqeri i saj në gjak shkoi përsëri në nivelin fillestar.” Mësimi: Nëse ju dhe mjekët tuaj keni qenë në diell gjatë gjithë ditës dhe numrat tuaj janë lart, konsideroni të hapni një shishe të re të insulinës ose të ndryshoni rezervuarin tuaj të vendosur për infuzion nëse jeni në një pompë insuline.

Efekti i ushtrimit

Lëvizja në çdo sezon është thelbësore për menaxhimin e sheqerit në gjak (dhe forcimin e gjendjes shpirtërore), kështu që mos e mbani prapa! Por ki kujdes që të jesh më aktiv se zakonisht mund të ndikojë në sheqerin në gjak. Seanca të gjata të lojërave në oborrin e shtëpisë me fëmijët, ecjet e së dielës me familjen, ose ditët e kaluara në një park tematikor rezultojnë në ushtrime shtesë që mund të ju bëjnë më të uritur dhe të shkaktoni sheqer në gjak të ulët, në varësi të ilaçeve tuaja. Përgatituni duke patur  me vete embelsira . Tempujt e nxehtë kërkojnë një shtresë shtesë të kujdes – sigurohuni që të qëndroni të hidratuar.

Nëse merrni ilaçe për diabetin, Soper rekomandon kontrollimin e sheqerit në gjak para dhe pas aktivitetit. Ky mund të jetë gjithashtu një motivues i shkëlqyeshëm! “Nëse vëreni që sheqeri juaj në gjak shkoi nga 180 në 120 pas një shëtitje pas 45 minutash pas darke, reagimet pozitive mund të jenë vërtet motivuese për të qëndruar aktiv,” thotë ajo.

Nëse merrni insulinë ose ndonjë ilaç që mund të shkaktojë hipoglicemi, do të dëshironi të përgatiteni duke marrë monitorin tuaj dhe një burim të carbave me veprim të shpejtë me vete, thotë McKittrick. “Nëse ndiheni të çuditshëm – të dobët, dhimbje koke, të lëkundur” kontrolloni sheqerin në gjak. Simptomat e rraskapitjes së nxehtësisë dhe dehidratimit janë të ngjashme dhe mund të imitojnë ato të sheqerit në gjak të ulët, “thotë ajo. Dhe problemet mund të lindin nëse trajtoni hipoglikeminë kur nuk po përjetoni një nivel të ulët. Nëse sheqeri juaj në gjak është normal, ato simptoma mund të jenë një shenjë se ju duhet të pini ujë dhe të ftoheni në një zonë me hije. Por nëse sheqeri juaj në gjak është i ulët, ndiqni rregullin “15 çdo 15”, thotë McKittrick. Kjo do të thotë të hahet 15 gram karbone (pllakat e glukozës me veprim të shpejtë, katër kajsi të thata, ose gjysma e një bananeje të madhe), pastaj të presësh 15 minuta dhe të rikërkosh.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email
SHPËRNDAJE
Artikulli paraprakShqetësimi juaj
Artikulli tjetërDiabeti dhe Sporti