Si të rris ndjeshmërinë ndaj insulinës?

Rezistenca e insulinës mund të sjellë rreziqe të rëndësishme shëndetësore, pasi ajo është e lidhur me obezitetin dhe problemet kardiovaskulare, ndër të tjera. Marrja e vendimit për të përmirësuar ndjeshmërinë e insulinës, sidomos për individët mbipeshë dhe ata me diabet mund të jetë një hap i rëndësishëm në përmirësimin e shëndetit të përgjithshëm.

Këtu janë disa faktorë kryesorë që mund të ndihmojnë në përmirësimin e ndjeshmërisë së insulinës:

1.Kufizimi kalorik

Ushqimi me më pak kalori është një mënyrë e mirë për të përmirësuar ndjeshmërinë e insulinës. “Kufizimi i kalorive zvogëlon masën e yndyrës, vonon zhvillimin e sëmundjeve shoqëruese të moshës siç është diabeti i tipit 2, dhe rrit jetëgjatësinë . Në njerëzit e shëndoshë, është vërtetuar mirë se kufizimi i kalorive, humbja e peshës dhe stërvitja përmirësojnë ndjeshmërinë ndaj insulinës.

Hulumtimet tregojnë se pas gjashtë muajsh reduktimi kalorik 25%, pacientët mbipeshë kanë më shumë gjasa të humbin peshën, masën e yndyrës dhe madhësinë e qelizave yndyrore. Përveç kësaj, grupi i intervenimit reduktoi ndjeshëm nivelet e tyre të insulinës.

Është interesante se ” studimet në njerëz kanë treguar se shumë nga përmirësimet në ndjeshmërinë e insulinës gjatë humbjes së peshës ndodhin gjatë javës së parë të kufizimit dietik dhe para se të ndodhë një humbje e konsiderueshme në peshë.” Kjo do të thotë që edhe periudhat afatshkurtra të kufizimit kalorik mund të ndihmojnë për të përmirësuar ndjeshmëria e insulinës.

2.Ndryshimet e të ushqyerit

Thjesht shkurtimi i kalorive mund të jetë efektiv në arritjen e humbjes së peshës dhe përmirësimin e ndjeshmërisë së insulinës.

Shumë shkencëtarë mendojnë se shpërndarja makronutriente e dietës tonë ka efekte të rëndësishme në metabolizmin tonë, duke përfshirë ndjeshmërinë e insulinës. Mënyra se si ushqimet specifike ndikojnë në ndjeshmërinë e insulinës mbetet të sqarohet plotësisht.

Disa literaturë shkencore sugjerojnë se një dietë e lartë në fruktoza dhe karbohidratet e rafinuara mund të kontribuojnë në rezistencën ndaj insulinës. Interesante, ndërkohë që disa kërkime kanë ndikuar në marrjen e yndyrnave të ngopura si një faktor rreziku për rezistencën ndaj insulinës, studime të tjera nuk e gjetën këtë .

Disa studime kanë treguar se konsumimi i yndyrës së ngopur dhe i karbohidrateve të rafinuara mund të rezultojë në “stres oksidativ dhe inflamator.” Kur bëhet fjalë për nivele të larta të konsumit të fruktozës, hulumtuesit thonë se “fluksi i lartë i fruktozës në mëlçi, organi i aftë për të metabolizuar këtë karbohidrate të thjeshtë, rrezikon metabolizmin e glukozës .

3.Ushtrimet

Stërvitja është e njohur për të përmirësuar ndjeshmërinë e insulinës . Efektet e dobishme të ushtrimit në ndjeshmërinë e insulinës janë shpesh të menjëhershme dhe mund të shtrihen për shumë orë pas trajnimit. Në fakt, hulumtimet tregojnë se aktiviteti fizik mund të përmirësojë ndjeshmërinë e insulinës për 16 orë . Aktiviteti fizik i rregullt është treguar të përmirësojë ndjeshmërinë e insulinës në shumë njerëz. Megjithëse plakja është një faktor rreziku për zhvillimin e rezistencës ndaj insulinës, hulumtimi ka treguar se “subjektet e moshuar të trajnuar me durim janë më të ndjeshëm ndaj insulinës sesa subjektet e reja, të ulëta”.

“Aktiviteti fizik ka një efekt pozitiv në ndjeshmërinë e insulinës në popullsinë normale si dhe në insulinë rezistente. Trajnimi fizik rrit ndjeshmërinë e insulinës nëpërmjet përshtatjeve të shumta në transportin dhe metabolizmin e glukozës. Trajnimi mund të nxjerrë ndryshime të favorshme në metabolizmin e lipideve dhe mund të sjellë përmirësime në rregullimin e prodhimit të glukozës hepatike. Trajnimi fizik mund të konsiderohet të luajë një rol të rëndësishëm,  thelbësor në trajtimin dhe parandalimin e insensitetit të insulinës, ” përfundojnë hulumtuesit .

Qëndrimi aktiv mund të ndihmojë edhe për të parandaluar diabetin e tipit 2. Incidenca është vlerësuar të jetë 33% më e ulët për gratë që ushtruan edhe një herë në javë në krahasim me ata që nuk ushtruan.

4.Vitamina D

Është interesante që studimet kanë treguar se mungesa e vitaminës D mund të rezultojë në prodhim anormal të insulinës në modelet e kafshëve dhe në studimet njerëzore. Për më tepër, një mungesë e vitaminës D ka qenë e ndërlidhur me rezistencën ndaj insulinës.

Megjithëse kërkohen studime shtesë për të ngurtësuar lidhjen dhe atribuojnë rezistencën e insulinës drejtpërdrejt në mungesë të vitaminës D në mënyrë të përhershme, mund të jetë e vlefshme që të provoni testet e vitaminës D dhe të pyesni ofruesin e kujdesit shëndetësor nëse plotësimi është i përshtatshëm për ju.

Përfundime

Rezistenca e insulinës është një gjendje fiziologjike e padëshiruar në të cilën sekrecionet apo administrimi i insulinës shfaq një efekt të tronditur në rregullimin e glukozës në gjak. Është e lidhur me disa kushte serioze, përfshirë diabetin e tipit 2, obezitetin dhe sëmundjet kardiovaskulare.

Ka hapa që mund të merren për të përmirësuar ndjeshmërinë ndaj insulinës. Sigurohuni që të flisni me ofruesin tuaj të kujdesit shëndetësor para se të filloni një dietë të re, regjim stërvitjeje ose duke përdorur ndonjë shtesë ushqimore.

Print Friendly, PDF & Email