Si të përgatitesh për një shtatzëni, kur je me Diabet?

Shtatzënia dhe diabeti nuk duhet të jenë një kombinim i rrezikshëm. Duke u përgatitur për shtatzëninë, mund të rritni shanset për të dhënë një fëmijë të shëndetshëm. Ja se si.

Nëse keni diabet – ose tip 1 ose tip 2 – dhe jeni duke menduar për të patur një fëmijë, mund të jeni i shqetësuar për rreziqet. Për të marr lehtë këtë filloni përgatitjen. Kontrolli i nivelit të sheqerit në gjak dhe zgjedhja e shëndetshme e jetesës para shtatzënisë mund t’ju ndihmojë të keni një fëmijë të shëndetshëm.

Filloni me një kontroll – “Checkup”

Hapi i parë në përgatitjen për shtatzëni është të flisni me ofruesin tuaj të kujdesit shëndetësor.
Ai ose ajo mund të rekomandojë:

-Ndryshimi i medikamenteve. Nëse merrni barna në formë tablete për Diabetin, mund të keni nevojë të kaloni në një ilaç që është më i sigurt për t’u përdorur në shtatzëni ose të bëni ndryshime të tjera në planin e trajtimit tuaj të diabetit para se të krijoni. Nëse ju keni presion të lartë të gjakut (hipertension), medikamentet e presionit të gjakut do të duhet të rishikohen. Disa ilaçe për të trajtuar presionin e lartë të gjakut – nuk rekomandohet gjatë shtatzënisë.

Trajtimi për disa kushte. Nëse keni presion të lartë të gjakut ose shenja të sëmundjes së zemrës, syrit, nervit ose veshkave – ose komplikime të tjera të diabetit të cilat mund të rëndohen nga shtatzënia – përgatitja për shtatzëni mund të përfshijë trajtimin për gjendjen para konceptimit.

Konsultimi me specialistë. Ofruesi juaj i kujdesit shëndetësor mund të sygjerojë caktimin e emërimeve të paragjykimit me një obstetër, një edukator të diabetit, një dietist të regjistruar ose specialistë të tjerë.

Përqëndrohuni  në kontrollin e sheqerit në gjak

Kontrollimi i nivelit të sheqerit në gjak është mënyra më e mirë për të parandaluar ndërlikimet e diabetit. Kur jeni duke u përgatitur për shtatzëninë, kontrolli i sheqerit në gjak është më i rëndësishëm se kurrë. Ofruesi juaj i kujdesit shëndetësor mund të dëshirojë që ju të arrini një nivel të posaçëm të hemoglobinës A1C – një reflektim i nivelit të sheqerit në gjak gjatë dy apo tre muajve të fundit – përpara shtatzënisë.

Truri i foshnjës suaj, palca kurrizore, zemra dhe organet e tjera fillojnë të formohen shpejt pas konceptimit, madje edhe para se të dini se jeni shtatzënë. Nëse keni kontroll të dobët të sheqerit në gjak gjatë ditëve të hershme të shtatzënisë, rreziku juaj për abort dhe rreziku i defektit të fëmijës suaj – veçanërisht ato që prekin trurin, palcën kurrizore dhe zemrën – rriten.

Ofruesi juaj i kujdesit shëndetësor do t’ju ndihmojë të vendosni gamën tuaj të sheqerit në gjak. Ai ose ajo do të vlerësojë planin tuaj të trajtimit të diabetit dhe do të marrë në konsideratë çdo ndryshim që mund të nevojitet për ta përmirësuar atë. Qëllimi është që niveli i sheqerit të gjakut të jetë sa më afër normales sa të jetë e mundur.

Mbani një dietë të shëndetshme

Dieta juaj e diabetit ndoshta përfshin shumë fruta dhe perime. Ju mund të hani të njëjtat ushqime gjatë kohës që jeni duke u përgatitur për shtatëzani. Nëse keni probleme në mbajtjen e nivelit të sheqerit në gjak në rangun tuaj të synuar ose doni të humbni lek të tepërta para shtatzënisë, konsultohuni me dietist të regjistruar. Ai ose ajo mund t’ju ndihmojë të përshtatni planin e vakteve të diabetit tuaj për të përmbushur nevojat tuaja para shtatzënisë.

Për të ndihmuar në marrjen e sasisë së rekomanduar të vitaminave, sidomos acidit folik, marrin vitamina prenatale që përmbajnë acid folik – duke filluar fillimisht disa muaj përpara konceptimit.

Bëhuni aktiv

Aktiviteti fizik është një tjetër pjesë e rëndësishme e planit të trajtimit tuaj të diabetit. Gjatë takimit tuaj paraprak, merrni mjekun tuaj për të ushtruar. Pastaj zgjidhni aktivitetet që ju pëlqen, të tilla si ecje, not ose ciklizëm, dhe t’i bëni ato pjesë të rutinës tuaj të përditshme.

Qëllimi për të paktën 150 minuta në javë të aktivitetit të moderuar aerobik – bazuar në udhëzimet e Departamentit të Shëndetit dhe të Shërbimeve Njerëzore për stërvitje gjatë shtatzënisë. Nëse nuk keni qenë aktiv për një kohë, filloni ngadalë dhe rrisni gradualisht.

Mos harroni se aktiviteti fizik ndikon në sheqerin në gjak. Kontrolloni nivelin tuaj të sheqerit në gjak para dhe pas çdo aktiviteti, veçanërisht nëse merrni insulinë. Ju mund të keni nevojë të hani diçka të lehtë para se të ushtroni për të ndihmuar në parandalimin e sheqerit të ulët të gjakut. Nëse jeni duke përdorur një pompë të insulinës, mund të keni nevojë të përshtatni normën basale për stërvitje.

Menaxho stresin

Kur jeni duke u përgatitur për shtatzëni, përpiquni të mbani stresin nën kontroll. Shumë stres mund të ndërhyjë me nivelin e sheqerit në gjak dhe ta bëjë më të vështirë të kujdeseni mirë për veten – dhe fëmijën juaj.

Print Friendly, PDF & Email