Si ta menaxhoni sa më mirë diabetin gjatë festave

“Është mjaft e vështirë për ta menaxhuar veten gjatë sezonit të festave pa fituar peshë. Njerëzit me diabet përballen me një sfidë më të madhe me festat e ardhshme dhe tubimet familjare,”. Planifikimi për një festë festive shkon shumë larg. Pasi t’i bëni këto këshilla një zakon, të shkoni në ahengje nuk do t’ju pengojë të mbani nivelet e mira të sheqerit në gjak. Të dy personat me dhe pa diabet kurrë nuk ndjehen më mirë ditën tjetër kur mbingarkohen. Mundohuni ta bëni atë një ritual familjar duke ndihmuar njëri-tjetrin për të ruajtur shëndetin më të mirë të mundshëm.

Këtu janë 3 këshilla kryesore për të mbajtur sheqerin në gjak larg nga “fluturimi”:

Hani para Festës

Hani përpara se të merrni pjesë në një tubim pushimesh. Nëse jeni duke pritur – hani proteina përpara se të fillojë festa. Në këtë mënyrë, ju nuk do të filloni të pini me stomak bosh. Sigurohuni që të keni perime të papërpunuara jo-niseshte si ushqime të shëndetshme në dispozicion. Nëse mund të hani perime si speca, kunguj të njomë, selino, rrepka, lulelakër, fasule dhe tranguj, konsumojini pa problem. Nëse po merrni pjesë në një aheng, merrni me vete perime të papërpunuara në vend të patateve të skuqura. Ka shumë përfitime për të ngrënë perime të freskëta. Nuk do të ngrejë në mënyrë dramatike sheqernat në gjak, fibrat do të jenë në sasi më të madhe, duke e bërë këtë ka më pak të ngjarë që ushqimet të rrisin sheqerin në gjak. Nëse prirni të keni një shije të ëmbël, mund të dëshironi të merrni me vete edhe fruta me përmbajtje të ulët karbohidratesh si luleshtrydhe, manaferra dhe boronica. Këto janë disa nga opsionet që përmbajnë më pak sheqer se të tjerat.

Zgjidhni një pije me karbohidrate më të ulët

Shmangni pijet alkoolike me sheqer të ëmbël, pasi ato do të jenë me përmbajtje të larta në karbohidrate dhe do të rrisin sheqerin në gjak. Nëse ju pëlqen vera, një gotë verë e kuqe është një mundësi shumë e mirë, sepse ka përmbajtje të ulët karbohidratesh. Nëse preferoni alkool të fortë, vodka, uiski ose xhini me një pije dietike, duhet të ketë pak ose aspak karbohidrate. Sigurohuni që të pini shumë ujë pas çdo pije alkoolike. Kufizoni alkoolin tuaj, konsumin e tij aq sa është realisht e mundur.

Di se si ilaçi juaj ndikon në konsumin e alkoolit

Nëse jeni duke marrë ndonjë ilaç, sigurohuni që të pyesni profesionistin tuaj të kujdesit shëndetësor se si alkooli ndikon në efikasitetin e ilaçeve. Nëse nuk mund të keni një bisedë me ofruesin tuaj shëndetësor, të paktën, google-oni emrin e ilaçeve dhe alkoolit tuaj për të parë nëse ka efekte anësore. Ju nuk dëshironi që ngjarja e paharrueshme e festave të kujtohet nga sa i sëmurë jeni ndjerë.

Se si i përgjigjeni personalisht mjekimit, ushqimit dhe alkoolit, kërkon këshillën e profesionistit tuaj të kujdesit shëndetësor. Kimia e trupit të të gjithëve është e ndryshme. Këto janë këshilla të përgjithshme. Gjithmonë kontrollohuni me profesionistin e kujdesit shëndetësor përpara se të bëni ndonjë ndryshim në dietën tuaj dhe ilaçet.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira

Print Friendly, PDF & Email