Si stresi mund të jetë duke rritur sheqerin tuaj

Stresi dhe sheqeri i lartë në gjak mund të mos duken të lidhur, por ato janë. Aftësia juaj për të menaxhuar stresin luan një rol të madh në planin tuaj të përgjithshëm të menaxhimit të diabetit.

Burimet e stresit

Jeta vjen me shumë faktorë stresues. Në përgjithësi, burimet e stresit mund të ndahen në dy kategori kryesore: burime të jashtme dhe të brendshme.

  Burimet e jashtme i referohen gjërave të tilla si punë kërkuese, marrëdhënie problematike dhe probleme financiare.

Burimet e brendshme të stresit nënkuptojnë se si i perceptoni dhe i përgjigjeni këtyre dhe ngjarjeve të tjera.

Por si ndikojnë këto në aftësinë tuaj për të menaxhuar diabetin?

Stresi dhe sheqeri në gjak

Kur jeni nën stres, trupi juaj punon jashtë orarit për t’ju ndihmuar ta përballoni. Një nga mënyrat se si e bën këtë është lirimi i hormoneve, të tilla si epinefrina dhe adrenalina, të dyja ju japin energji dhe përqendrim të shtuar. Por përveç hormoneve, trupi juaj lëshon edhe glukozë (sheqer) nga mëlçia, muskujt dhe rezervat e ruajtura të yndyrës. Kjo përgjigje trupore ndaj stresit quhet përgjigjja “luftë ose fluturim”. Për shembull, nëse keni nevojë të luftoni ose të ikni nga një qen i egër, këto hormone dhe glukozë shtesë do t’ju japin një aftësi të zgjeruar për ta bërë këtë. Në procesin e vrapimit ose luftimit të qenit, ju do të përdorni hormonet dhe glukozën dhe trupi juaj shpejt do të rimarrë një ekuilibër të brendshëm.

Stresi kronik

Por situatat e shkurtra, akute si ikja nga qeni nuk janë burimi ynë kryesor i stresit. Stresi që plagos shumicën prej nesh është stresi kronik; lloji që vazhdon me ditë dhe javë. E njëjta reagim ndaj stresit “luftë ose fluturim” ndodh me stres kronik si në stresin akut. Dallimi është se ne e mbajmë atë të ndezur përgjithmonë për periudha të gjata kohore sepse ndiejmë një ankth të vazhdueshëm për financat, vendet e punës, shëndetin dhe njerëzit që duam. Stresi kronik nuk është i shëndetshëm për askënd, por është veçanërisht i mundimshëm për njerëzit me diabet, sepse trupi juaj tashmë lufton për rregullimin e sheqerit në gjak. Ju nuk keni nevojë që glukoza shtesë të lëshohet vazhdimisht në rrjedhën tuaj të gjakut. (Kjo glukozë është përveç asaj që merrni nga ushqimi.)

Mësoni të kontrolloni atë që mundeni

Nuk është realiste të mendosh se mund ta shmangësh plotësisht stresin. Ka disa gjëra mbi të cilat ju nuk keni kontroll të plotë: çatitë rrjedhin herë pas here, punët mund të jenë një ferr, marrëdhëniet mund të mbarojnë dhe investimet ndonjëherë zvogëlohen në vlerë. Të shqetësoheni për gjërat për të cilat nuk keni kontroll ose të kufizuar mbi të pa qenë nevoja mund të merrni një ndihmë në menaxhimin e përgjithshëm të shëndetit dhe diabetit.

Përkundrazi, përqendrohuni në menaxhimin e përgjigjes suaj ndaj këtyre llojeve të ngjarjeve. Ju keni mundësinë të kontrolloni qëndrimin tuaj, të ndihmoni, të qetësoni reagimet tuaja trupore ndaj stresit dhe të bëni zgjedhje të shëndosha. Qëllimi është të mobilizoni burimet e disponueshme për t’ju ndihmuar të përballoni stresin në një mënyrë të shëndetshme.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email