Planifikimi i Ushqimit

Menaxhimi i sheqerit tuaj në gjak (glukozë) është thelbësor për të shmangur komplikime të mëtejshme siç janë verbëria, amputimi dhe sëmundja e veshkave. Përderisa diabeti shpesh kërkon ilaçe për kontroll, është e rëndësishme të kujtojmë se ushqimi i duhur përmes planifikimit të vakteve është njësoj kritik për kujdesin ndaj diabetit. Menaxhimi ushqimor, në formën e një plani vaktesh të hartuara posaçërisht për ju, do t’ju ndihmojë të mbani nivelet e glukozës në gjak sa më afër normale dhe të mbani ose të humbni peshë Ju mund të ndiheni të shqetësuar në lidhje me planifikimin e vakteve, veçanërisht nëse keni luftuar me dietën në të kaluarën. Mund të jetë e vështirë të dini se ku të filloni, dhe për këtë arsye, duke vendosur një plan vakti që i përshtatet stilit tuaj të jetesës me ndihmën e një dietologu.

Sistemet e Planit të Ushqimit Diabetik Ekzistojnë dy sisteme kryesore për planifikimin e vakteve, listat e shkëmbimit dhe numërimin e karbohidrateve. Me ekipin tuaj të kujdesit shëndetësor, ju do të vendosni se cili sistem i plotëson më mirë nevojat tuaja. Ju mund të jeni në gjendje të përdorni një kombinim të sistemeve për fleksibilitet më të madh. Shkëmbimi liston ushqimet e grupit në tri kategori:
1.Karbohidratet (duke përfshirë listat e niseshteve, frutave, perimeve, qumështit dhe karbohidrateve të tjera siç janë ushqimet e llojit të ëmbëlsirave).
2.Mishi dhe zëvendësuesit e mishit
3.Yndyrnat Brenda çdo njërit prej kategorive një ushqim mund të shkëmbehet me një tjetër. Sasia e energjisë e siguruar nga një madhësi e caktuar shërbyese e ushqimit është në thelb e njëjtë. Ju zgjidhni nga kategoritë e ndryshme për të hartuar një plan për ushqimin tuaj. Me numërimin e karbohidrateve, fokusi është në sasinë e karbohidrateve në ushqimet që zgjidhni për të ngrënë. Insulina juaj ose medikamentet me gojë duhet të përputhen me ushqimet që hani. Plani juaj i ushqimit do t’ju tregojë sa zgjedhje karbohidrate ju mund të hani dhe kur mund t’i hani ato. Karbohidratet mund të vijnë nga çdo lloj ushqimi që përmban karbohidrate. Rekomandohet të zgjidhni karbohidrat nga pemët dhe perimet e freskëta.

Print Friendly, PDF & Email