Numërimi i karbohidrateve – Çfarë është numërimi i karbohidrateve dhe si të llogaritni karbohidratet

Numërimi i karbohidrateve është një mënyrë për të kuptuar më mirë sesi karbohidratet ndikojnë në sheqerin tuaj në gjak, kërkesën për ilaçe dhe kërkesën për insulinë.

Për njerëzit me diabet tip 1 dhe ata me diabet tip 2 që kërkojnë insulinë, numërimi i karbohidrateve është një mënyrë për të përputhur kërkesat e insulinës me sasinë e karbohidrateve që hani ose pini.

Për njerëzit me diabet të tipit 2 që nuk kërkojnë insulinë, numërimi i karbohidrateve është një mënyrë për të rregulluar sasinë e karbohidrateve që ju konsumoni dhe për të monitoruar sesi kjo ndikon në kontrollin e glukozës në gjak, menaxhimin e peshës dhe marrjen e ilaçeve.

Numërimi i karbohidrateve kërkon durim dhe zell. Të mësosh me sukses do të thotë të kuptosh karbohidratet, të mësosh se si të rregullosh insulinën ose ilaçet në përputhje me rrethanat, dhe të matësh rregullisht nivelet e glukozës në gjak për qartësi.

Çfarë janë karbohidratet?

Çdo karbohidrate që hamë shndërrohet në glukozë dhe ka një ndikim në nivelet e sheqerit në gjak.

Karbohidratet zakonisht gjenden brenda ushqimeve të mëposhtme:

• Drithëra (bukë, makarona, drithëra)

• Frutat

• Perimet

• Të korrat e rrënjës (patate, patate të ëmbla )

• Shumica e pijeve alkoolike (Birra, musht, lager, shumica e koktejeve)

•  ëmbëlsira

• Shumica e produkteve të qumështit, përveç djathit,

• Sheqernat duke përfshirë saharozën, fruktozën, dekstrozën, maltozën

Si duhet të numëroj karbohidratet?

Shumica e njerëzve numërojnë karbohidratet duke përdorur gramë, me një racion të barabartë me 15 gramë karbohidrate.

Shumica e ushqimeve janë vetëm pjesërisht karbohidrate (megjithëse disa ushqime janë plotësisht karbohidrate), por efekti i 15 gramë karbohidrate do të jetë i njëjtë qoftë nga buka, biskotat apo ushqime të tjera.

Për të konstatuar përmbajtjen e karbohidrateve në këto ushqime, është e nevojshme të përdoren etiketa ushqimore, libra referimi ose programe kompjuterike, dhe një shkallë dhe listë e karbohidrateve.

Ekzistojnë dy metoda të numërimit të karbohidrateve: numërimi bazë i karbohidrateve dhe numërimi i qëndrueshëm i karbohidrateve. Të dy mënyrat përfshijnë llogaritjen e karbohidrateve totale të një ushqimi, duke ditur se sa karbohidrate mund të hani, dhe pastaj ta përputhni këtë me madhësinë e pjesës dhe çdo ilaç që merrni.

Numërimi bazë i karbohidrateve

Numërimi bazë i karbohidrateve mund t’ju ndihmojë të mësoni se si disa ushqime ndikojnë në nivelet e glukozës në gjak dhe qëllimi është të hani një sasi të qëndrueshme të karbohidrateve çdo ditë. Kjo ka shumë të ngjarë të miratohet nga njerëzit me diabet të tipit 2 jo të trajtuar me insulinë.

Një dietolog mund t’ju ​​këshillojë se sa karbohidrate duhet të hani në çdo vakt bazuar në mjekimin tuaj, qëllimet e peshës dhe kontrollin e përgjithshëm të diabetit.  Ndërkohë, mund të kërkoni nga mjeku juaj një sasi të përshtatshme të karbohidrateve (p.sh. 45-60 gram në ditë) për të ngrënë në çdo vakt para takimit tuaj me një dietolog.

Numërimi i vazhdueshëm i karbohidrateve

Numërimi i vazhdueshëm i karbohidrateve, i njohur gjithashtu si numërim i avancuar i karbohidrateve, mund të përdoret nga njerëzit me diabet që trajtohen me insulinë me veprim të shpejtë. Për të numëruar karbohidratet, do të përdorni një raport insulinë-karbohidrate, i cili llogarit sa insulinë keni nevojë për të mbuluar karbohidratet në vaktin tuaj.

Një raport i përdorur zakonisht është një njësi e insulinës me veprim të shpejtë për 10g karbohidrate, ose 1:10. Kjo mund të ndryshojë nga personi në person, dhe raporti juaj mund të përfundojë të jetë 1:15, 2:10 ose diçka tjetër. Pra, nëse raporti juaj ishte 1:15, ngrënia e 45g karbohidrateve me një vakt do të kërkonte që të injektonit tre njësi insuline.

Ju gjithashtu mund të keni raporte të ndryshme për kohë të ndryshme të ditës.

Shembull i numërimit të karbohidrateve

John ka raportet e mëposhtme të insulinës ndaj karbohidrateve.

• Mëngjesi: 2: 10 (2 njësi të insulinës me veprim të shpejtë për 10g karbohidrate

• Dreka: 1.5: 10 (1.5 njësi për 10g karbohidrate)

• Darka: 1: 10 (1 njësi për 10g karbohidrate)

Ekipi juaj i kujdesit shëndetësor duhet t’ju ndihmojë të vlerësoni vetë raportin tuaj insulinë-karbohidrate. Sigurohuni që të regjistroni nivelet e glukozës në gjak për të parë se si ndikon raporti juaj në leximet tuaja. Mund të jetë nevoja për të injektuar doza korrigjimi të insulinës në rast se sheqeri juaj rritet shumë lart. Ju duhet të diskutoni për dozat e korrigjimit me mjekun tuaj.

Numërimi i karbohidrateve mund të marrë pak kohë për t’u bërë kompetentë, dhe për disa kohë do të jetë e nevojshme të peshoni dhe matni ushqimet

Çfarë pajisje për numërimin e karbohidrateve më duhen?

Shumë njerëz me diabet kanë peshore, si dhe pajisje për peshimin dhe matjen për të matur vëllimin. Kryesisht, etiketat e ushqimeve japin si peshën ashtu edhe matjen e vëllimit, por disa jo.

Teknikat e mëposhtme mund të ndihmojnë në kuptimin e numërimit të karbohidrateve:

• Përdorimi i etiketave të ushqimit, peshoreve dhe një kalkulatori bëjnë të mundur identifikimin e përmbajtjes së karbohidrateve në ushqim.

• Përdorimi i një shkalle është i dobishëm për matjen e karbohidrateve në një sërë ushqimesh të ndryshme nga frutat dhe perimet tek orizi dhe drithërat. Referojuni paketimit të ushqimit ose mund të merrni numërimin e karbohidrateve nga librat e ushqimit ose nga interneti.

• Merrni kohën tuaj me numërimin e karbohidrateve pasi është e lehtë të gabosh nëse matematikat nuk janë një forcë ose nëse nxiton.

• Jini të vetëdijshëm se disa ushqime kanë numër të ndryshëm të karbohidrateve

duke përfunduar nëse ushqimi është i gatuar apo i papjekur. Kjo ndonjëherë mund të sjellë një ndryshim të madh, kështu që jini të kujdesshëm me këtë.

• Librat e të ushqyerit dhe burimet në internet mund të ofrojnë informacion të dobishëm dhe një mënyrë të shpejtë dhe të thjeshtë për të kërkuar informacione mbi ushqimin me emrin e markës. Shumë libra recetash përfshijnë informacione të hollësishme të karbohidrateve

• Libri Carbs and Cals (ose aplikacioni) është një libër shumë i popullarizuar për të ndihmuar në numërimin e karbohidrateve pasi ofron imazhe të një sërë ushqimesh dhe madhësive të servirjes së bashku me numrin e karbohidrateve shoqëruese.

Ekziston një sasi e madhe e përvojës nga jeta reale mbi temën e numërimit të karbohidrateve në Forumin e Karbureve të Ulët

Si mund të kuptoj më shumë për numërimin e karbohidrateve?

Mënyra më e mirë për të mësuar numërimin e karbohidrateve është të merrni pjesë në një kurs të numërimit të karbohidrateve.

Nëse jeni me insulinë, do të donit të shkonit në një kurs numërimi të karbohidrateve dhe nuk keni qenë në një nga këto kurse vitet e fundit, mjeku juaj i përgjithshëm, këshilltari i diabetit ose infermierja specialist i diabetit mund t’ju drejtojë në një nga këto kurse.

logo
Falenderoni në vencanti në mundësimin e të gjitha këtyre temave: Bordi i Çështjeve të Mira, i përbër nga Lotaria Kombëtare dhe Ministria e Financave dhe Ekonomisë
Print Friendly, PDF & Email