Mund te rrish pa ngrene nese je me diabet (Te agjerosh)?

Ka shumë gumëzhitje në lidhje me agjërimin – domethënë të mos hani për një periudhë kohe ose të shkurtoni  në mënyrë drastike ushqimin  – për një shëndet më të mirë. Nëse keni diabet, a është i sigurt dhe a do t’ju ​​ndihmojë të humbni peshë, të kontrolloni sheqerin në gjak dhe mbase madje keni nevojë për më pak ilaçe? Ndoshta. Disa studime sugjerojnë se agjërimi mund të jetë i dobishëm për njerëzit me diabet. Por nuk është një trajtim i zakonshëm. Shoqata Amerikane e Diabetit nuk e rekomandon agjërimin si teknikë për menaxhimin e diabetit. Shoqata thotë se ndryshimet në stilin e jetës, përfshirë terapinë mjekësore ushqimore dhe më shumë aktivitet fizik, si gurthemelet për humbjen e peshës dhe kontrollin e mirë të diabetit. Nëse po mendoni të provoni shpejt dhe keni diabet, do të doni të dini se cilat janë rreziqet, si t’i shmangni ato dhe pse duhet të kontrolloheni së pari me mjekun tuaj.

Agjerim me nderprerje

Disa agjërime nuk lejojnë fare ushqim. Por në planet me ndërprerje, ju ndiqni një model agjërimi dhe pastaj hani normalisht.

Disa lloje të planeve të agjërimit me ndërprerje përfshijnë:

Agjerim I alternuar ditor: Ju hani dietën tuaj të rregullt një ditë, dhe pastaj hani më pak se 600 kalori ditën tjetër, duke përsëritur këtë model gjatë gjithë javës. Plani popullor 5: 2 lidhet, në të cilin hani një dietë të rregullt të shëndetshme 5 ditë në javë dhe shkurtoni në rreth 500 deri 800 kalori në 2 ditët e tjera.

Agjerim me plan orari: Kjo është kur ju merrni të gjitha kaloritë tuaja për ditën gjatë një numri të caktuar orësh. Për shembull, në një plan 8-orësh, ju mund të hani nga ora 10 e mëngjesit deri në 6 pasdite. dhe pastaj jo përsëri deri të nesërmen në orën 10 të mëngjesit.

Disa njerëz agjërojnë për disa ditë ose edhe javë me radhë – për shembull, për arsye fetare. Por mos ngrënia për më shumë se 24 orë kur keni diabet mund të jetë e rrezikshme.

Benefitet

Pjesa më e madhe e hulumtimit mbi agjërimin është bërë në kafshët laboratorike. Shkencëtarët po studiojnë efektet tek njerëzit, përfshirë ata me diabet. Megjithëse gjetjet e hershme janë premtuese, ato nuk janë të sigurta.

Agjërimi mund të ketë disa përfitime të përgjithshme shëndetësore. Për shembull, mund të zvogëloj  inflamacionin , të ndihmojë në humbjen e peshës dhe uljen e kolesterolit. Agjërimi gjithashtu mund të përmirësojë mënyrën se si trupi juaj administron glukozën (sheqerin në gjak) dhe ulë rezistencën ndaj insulinës.

Një studim shumë i vogël përfshinte tre burra që kishin pasur diabet tip 2 për 10-25 vjet. Me mbikëqyrjen mjekësore, burrat agjëronin çdo ditë ose 3 ditë në javë. Brenda një muaji, të gjithë burrat ishin në gjendje të ndalonin marrjen e insulinës. Dhe në më pak se një vit, ata ishin në gjendje të zvogëlonin ose të ndalonin ilaçet e tjera të diabetit. Në një studim tjetër të vogël, 10 burra të trashë me diabet tip 2 ndoqën një plan të kufizuar me ngrënie. Ata përmirësuan glukozën e tyre të agjërimit dhe humbën peshë gjatë 6 javësh.

Studime më të mëdha janë të nevojshme për të konfirmuar ato gjetje dhe për të parë se sa zgjasin rezultatet. Gjithashtu nuk është e qartë se cili plan i agjërimit është më i miri ose sa shpesh duhet të bëni atë.

Shoqata Amerikane e Diabetit vëren se nëse jeni mbipeshe, humbja e peshës mund të ndihmojë në uljen e nivelit tuaj A1c (një matës i kontrollit tuaj të sheqerit në gjak gjatë 2-3 muajve të fundit) dhe të ulni rrezikun për sëmundje të zemrës. Agjërimi nuk kërkohet për humbje peshe.

Agjërimi gjithashtu mund të ndikojë në sa shumë ilaçe për insulinë që ju nevojiten. Në një studim, njerëzit me diabet tip 1 që kishin ngelur një plan agjërimi ishin në gjendje të ulnin dozën e tyre të insulinës.

Disa organe që luajnë një rol në diabet mund të përfitojnë gjithashtu nga agjërimi. Trupi juaj ruan glukozë shtesë në një formë të quajtur glukogjen në mëlçinë tuaj. Trupi juaj do  rreth 12 orë për ta përdorur atë glikogjen. Nëse nuk hani, trupi juaj fillon të djegë dhjamin në vend të glikogjenit për energji. Kjo ndihmon në humbjen e peshës. Po ashtu i jep pushim mëlçisë dhe pankreasit tuaj (që  prodhon insulinë, hormonin që kontrollon sheqerin në gjak)

Rreziqet

Kur agjëroni, me siguri do të keni uri (të paktën në fillim). Mund të ndjeheni gjithashtu të përgjumur dhe nervoz. Mos ngrënia mund t’ju ​​japë dhimbje koke. Dhe nëse agjëroni për më shumë se një ditë ose më shumë, trupi juaj mund të mos marrë mjaftueshëm nga ushqyesit që i nevojiten . Por rreziku më i madh i agjërimit nëse keni diabet është se niveli i sheqerit tuaj në gjak mund të shkojë në nivele të ulëta të rrezikshme (kjo quhet hipoglicemia). Kjo është veçanërisht e vërtetë nëse merrni ilaçe si insulinë për të kontrolluar diabetin tuaj. Nëse nuk hani, nivelet e sheqerit në gjak janë më të ulëta dhe ilaçet mund t’i heqin ato edhe më shumë, gjë që mund të çojë në hipoglicemi. Hipoglikemia mund të bëjë që ju të ndiheni të tronditur, ose madje të shkoni në gjendje kome.

Kur e “prishni” agjërimin duke ngrënë, mund të keni më shumë të ngjarë të zhvilloni nivele shumë të larta të sheqerit në gjak. Mjekët e quajnë këtë hiperglicemi. Kjo ndodh vetëm nëse hani shumë karbohidrate. Nëse agjërimi ju bën që të teproni ushqime të pasura me karbohidrate, mund të mos jetë plani i duhur për ju.

Perpara se te provosh te qendrosh pa ngrene (Te agjerosh) merni masat e meposhtme:

Nëse keni diabet të tipit 1, probleme të tjera shëndetësore për shkak të diabetit ose keni pasur hipoglicemi, mjeku juaj mund t’ju ​​rekomandojë të mos agjëroni. Nëse mjeku juaj thotë se është mirë të provoni, pyesni nëse duhet të kontrolloni më shpesh sheqerin në gjak ose të rregulloni ilaçet tuaja për diabetin gjatë dhe pas agjërimit.

Shiko per shenja te sheqerit te ulet. Nëse filloni të ndiheni të lëkundur, të djersitur ose të hutuar, sheqeri në gjak mund të jetë shumë i ulët. Ndaloni të agjëroni menjëherë dhe bëni atë që ju normalisht do të trajtonit hipoglikeminë. Për shembull, hani një xhel glukozë ose pini një sheqer të ndjekur nga një vakt i vogël, i ekuilibruar kur niveli juaj i sheqerit në gjak është përsëri në normalitet.

Kujdes nga kujdesi për ushqimin: Ushqimi me shumë karbohidrateve pas agjërimit mund të bëjë që niveli i sheqerit në gjak të bëhet shumë i lartë. Zgjidhni ushqim të shëndetshëm, të ekuilibruar .

Tregohu pjekur për cdo gje: Mos bëni stërvitje të vështira ndërsa jeni duke agjëruar. Ushtrimi i vështirë mund të bëjë që nivelet e sheqerit në gjak të bien, gjë që mund të çojë në hipoglikemi. Pyesni mjekun tuaj se cilat aktivitete janë në rregull për të bërë, ose thjesht bëni një pushim.

Qendro i hidratuar: Të kesh diabetin të vë në rrezik dehidratimi, gjë që mund ta bëjë sheqerin në gjak më të vështirë për tu menaxhuar. Pini shumë ujë dhe pije pa kalori kur agjëroni…

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email