Mëngjesi i madh me shume kalori hedh poshte dieten tradicionale me 6 vakte ne dite.

Kur hani ka më shumë rëndësi kur bëhet fjalë për planifikimin e dietës për njerëzit me diabet tip 2 ose 1.

Sipas studiuesve nga Universiteti Tel Aviv që propozojnë të ndryshoni  mënyrën se si hani, prat e  keni vaktin më të madh të ditës në mëngjes dhe më pak kalori për darkë,  gjatë një prezantimi në ENDO 2018, 100 vjetori takimi i Shoqërisë Endokrine në agoikago, Illinois.

 “Kur hani ka shumë më tepër rëndësi sesa ajo që hani,” thotë Daniela Jakubowicz, MD, profesore e mjekësisë dhe një endokrinolog pediatrik në Qendrën Mjekësore Wolfson në Universitetin e Tel Aviv në Izrael, në ndarjen e rezultateve të një studimi për përfitimin e një niveli të lartë mëngjes energjie tek njerëzit me diabet tip 2 të cilët kanë nevojë për insulinë për të ndihmuar në menaxhimin e sheqerit në gjak.

Zhvendosni kaloritë më herët gjatë ditës per te ndihmuar trupin  humbjen e peshës

Duke hedhur sasinë e ushqimit që hani në fillim të ditës – duke pasur 50% të kalorive tuaja në mëngjes, rreth 30% të konsumit tuaj të përditshëm gjatë drekës, dhe vetëm 20% të kalorive tuaja në darkë (disa proteina dhe perime por pa niseshte ) Pjesëmarrësit kanë aftësinë të zvogëlojnë në mënyrë dramatike nevojën për insulinë dhe të humbin peshë, në krahasim me dietën tipike të diabetit në të cilën konsumohet ushqimi gjatë gjithë ditës.

“Ne e dimë që njerëzit që hanë mbrëmjeve te vona  kanë një tendencë për të fituar peshë, e cila mund të jetë për shkak të rritjes natyrale të glukozës që ndodh gjatë gjithë ditës dhe është më e larta në mbrëmje”, thotë Dr. Jakubowicz, bazuar në hulumtimet e mëparshme . “Meqenëse ky skenar zakonisht çon në një nevojë për më shumë insulinë, e cila nga ana tjetër bën që të rritet pesha, rezultati është një cikël i mbrapshtë i më shumë insulinë dhe peshë në rritje.”

Lajmi i mirë, thonë këta studiues, është se ka shumë pak rëndësi ajo që ju hani nëse jeni të mbërthyer në këtë cikël, dhe mënyra e mbërritjes mund të jetë ndryshimi i kohës së vakteve tuaja, në mënyrë që të keni një mëngjes të madh ne energji  dhe të konsumoni më së shumti të kalorive tuaja rreth orës 03:00. Kjo është shumë më ndryshe nga mënyra e zakonshme që hanë shumica e njerëzve – duke pasur vaktin më të madh në mbrëmje kur trupi tashmë po bie poshtë.

“Ky është një trajtim i dobishëm, jo ​​farmakologjik, për këdo që kërkon insulinë për të menaxhuar diabetin e tyre tip 2,” i thotë ajo EndocrineWeb, “Fokusimi në orarin tuaj të vaktit me kufizime të forta në kohë, por jo në përbërjen e dietës tuaj do të zvogëlojë ndjenjat e urinë, zvogëloni nevojën tuaj për insulinë dhe eliminoni dëshirat e karbohidrateve. “

Hani gjatë orëve më aktive të ditës

Doktor Jakubowicz dhe ekipi i saj studiuan 29 burra dhe gra, me një moshë mesatare 69 vjeç, të cilët kishin mbipesha dhe diabeti tip 2 që kërkonin insulinë. Gjatë tre muajve, ata u caktuan rastësisht të ndjekin një plan vakt me të njëjtin numër kalori (1800 kalori), por koha ndryshonte:

Bdiet meals 3 vakte çdo ditë me kalori të shpërndara si më poshtë: një mëngjes i madh (50%); dreka (30%) dhe darka (20% e kalorive, pa niseshte; disa proteina dhe shumë perime)

• 6 raste me ngrënie 6Mdiet ((një dietë tradicionale e tipit të diabetit) me mëngjes (20% kalori), drekë (25%), darkë (25%) dhe 3 nenvakte  (secila prej 10%).

Ja çfarë mund të prisni duke miratuar një ndryshim në mënyrën se si kohën e vaktit tuaj për të reflektuar një stil ngrënie të ngjashme me grupin Bdiet:

• Në mënyrë të konsiderueshme më pak nevojë për insulinë (20.5 njësi më pak në ditë kundrejt 2.2 njësive më shumë në grupin 6Mdiet), në aq pak sa 2 javë

• Humbje në peshë prej 11 paund (kundrejt shtimit të peshës 3 kile në grupin 6Mdiet)

• Rënia e niveleve të glukozës në agjërim më shumë se dy herë më shumë sesa grupi 6Mdiet

• Ulje në nivelet mesatare të glukozës gjatë gjumit

“Për të zvogëluar nevojën tuaj për insulinë, për të përmirësuar kontrollin tuaj të glukozës, dhe madje edhe të shihni rënien e peshës tuaj, do të dëshironi të jeni të përgatitur për ta bërë këtë një rutinë pothuajse të përditshme,” autori i studimit të lartë, Zohar Landau, MD, një endokrinolog pediatrik në Wolfson Medical Qendra i tha EndocrineWeb, “dhe, duke bërë këtë ndryshim, do të shihni një rënie të ilaçit tuaj [insulinë], peshën e trupit tuaj dhe do të keni një kontroll më të mirë të glukozës.”

Një dietë me të njëjtin nivel të kalorive, por një ndryshim në kohën e vaktit dhe frekuencën e tij ka një rol kryesor për të ndihmuar pacientët të përmirësojnë diabetin e tyre tip 2, “thotë Dr. Jakubowicz.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email