KONTROLLI I SHEQERIT TË GJAKUT – GJATË DHE PAS STËRVITJES

Të ushtrohesh me diabet mund të jetë e ndërlikuar, sepse nuk e dini saktësisht se si do të reagojë sheqeri i gjakut. Megjithatë, ka disa rregulla të përgjithshme që vlejnë për të gjithë ne, të gjeni formulën tuaj personale për ushqim dhe insulinë dhe të keni më pak dhimbje koke nga sheqeri në gjak.

Llojet e stërvitjes:

-Kardio e qëndrueshme

-Trajnimi në interval të caktuar

-Trajnimi i rezistencës

Menaxhimi i sheqerit në gjak gjatë dhe pas gjendjes së qëndrueshme të kardio

Ajo çfarë ndodh gjatë kardio të qëndrueshëm është që ju të rrisni glukozën në gjak. Pra, nëse keni nivele të larta të KPM gjatë seancës tuaj të kardio, muskujt do të marrin më shumë glukozë në gjak . Ky rrezik nuk rritet vetëm gjatë seancës kardio, por edhe deri në 48 orë pasi të keni mbaruar.

Strategjitë për parandalimin e sheqerit të ulët gjatë dhe pas kardio të qëndrueshme

-Ulja e sasisë së BOB (basal dhe bolus) duke rregulluar insulinën tuaj

-Bëni agjërimin tuaj të kardio, ose të paktën 4 orë pas bolusit tuaj të fundit

-Nëse ushtroni për më shumë se 60 minuta, merrni në konsideratë një sasi karbohidrate dhe proteina

-Konsideroni rregullimin e insulinës bazë deri në 48 orë pas një sesioni kardio

Menaxhimi i sheqerit në gjak gjatë dhe pas intervalit të trajnimit

Trajnimi i Intervalit është një lloj kardio ku shkalla e punë së zemrës po rritet dhe ulet gjatë seancës për shkak të periudhave të përsëritura të veprimtarive të shkurtra dhe intensive, duke ndërprerë periudha më të gjata të aktivitetit me intensitet të ulët ose gjatë pushimit. Shembujt mund të përfshijnë futjen e intervaleve në rutine ose duke luajtur sporte (si basketbolli, futbolli, etj.).

Trajnimi në intervale ndonjëherë mund të rrisë nivelet e sheqerit në gjak në vend që të zvogëlojë mënyrën se si e bën me kardio të qëndrueshme.  Ajo që  ndodh është se përdorimi i glukozës rritet ashtu siç bën me kardio të qëndrueshme të gjendjes, por prodhimi i glukozës së trupit tuaj e tejkalon atë. Mendoni për këtë: po punoni shumë dhe trupi juaj është duke kërkuar për ju, kështu që është duke hedhur energji (në formën e glukozës) në sistemin tuaj për të mbështetur nivelin tuaj të aktivitetit, një efekt që disa ndihen deri në 2 orë pas stërvitjes së tyre . Po, mund të jetë e bezdisshme për të parë që leximet e sheqerit në gjak të rriten pas një stërvitjeje, por trupi juaj në të vërtetë nuk po punon kundër jush. Ju vetëm duhet të parashikoni këtë rezultat dhe të punoni me të.

Strategjitë për parandalimin e sheqerit të lartë gjatë dhe pas trajnimit me intensitet të lartë

-Rregullimi i insulinës pak më lart, duke filluar 20-30 minuta pas fillimit të stërvitjes

-Konsideroni të keni një vakt të vogël (+ bolus) para stërvitjes tuaj

-Konsideroni rregullimin e insulinës basale dhe bolus deri në 2 orë pas stërvitjes tuaj

Menaxhimi i sheqerit në gjak gjatë dhe pas trajnimit të rezistencës

Unë e dua trajnimin e rezistencës, jo vetëm sepse më bën të forte, por sepse mund të përmirësojë ndjeshëm insulinën. Sa e mrekullueshme është kjo?

Trajnimi i rezistencës mund të ndikojë në sheqerin e gjakut në mënyra të ndryshme, në varësi të intensitetit. Nëse jeni duke marrë pesha më të lehta dhe duke bërë shumë përsëritje, ndoshta edhe pa pushim, ju mund të shihni një ulje të sheqerit në gjak, pasi ky lloj trajnimi i rezistencës ka një ndikim të ngjashëm në trupin si kardio. Megjithatë, nëse merrni disa pesha më të rënda dhe bëni pak përsëritje, mund të shihni një rritje të sheqerit në gjak gjatë stërvitjes pasuar nga ndjeshmëria e përmirësuar e insulinës deri në 72 orë pas stërvitjes tuaj. Ndikimi dhe profili i rrezikut për sheqernat e njëzëshme të gjakut që lidhen me një sesion heqjeje të rëndë është shumë e ngjashme me atë të trajnimit të intervalit me intensitet të lartë, kështu që disa strategji parandaluese do të mbivendosen.

Strategjitë për parandalimin e sheqerit të lartë gjatë dhe pas trajnimit të rezistencës

-Nëse përdorni një gamë të përsëritur me peshë më të lehtë, ulni sasinë e IOB (basal dhe bolus) duke rregulluar insulinën tuaj

-Për seancat e rënda të peshës, merrni parasysh rregullimin e insulinës pak më lart, duke filluar 20-30 minuta pas fillimit të stërvitjes (basal rate ose bolus i vogël)

-Gjithmonë konsumoni një vakt të vogël (+ bolus) para stërvitjes (ju nevojitet energji për të hequr)

-Konsideroni rregullimin e insulinës basale dhe bolus deri në 72 orë pas stërvitjes tuaj

-Ushtrimi mund të jetë kënaqësi dhe shpërblim, si dhe një lehtësim i stresit të mahnitshëm. Por mund të jetë gjithashtu një faktor i rëndësishëm stresi nëse sheqeri i gjakut vazhdon të veprojë.

Jini të përgatitur dhe gjithmonë mbani me vete pajisjen tuaj të diabetit dhe glukozën.

Print Friendly, PDF & Email