Këshilla Për Menaxhimin e Diabetit të Tipit 1 në Vendin e Punës

Tranzicioni në një mënyrë jetese të planifikuar të orës 8-5 pasdite në pune me Diabetin Tipi 1 mund të jetë i vështirë. Por nuk ka pse të jetë me këtë udhëzues të shkurtër se si të menaxhohet Diabeti i Tipit 1 në vendin e punës.

Para se të fillojmë, le të diskutojmë ndryshimin midis Diabeteve Tipi 1 dhe Tipit 2.

Diabeti i Tipit 1 (DT1) është një sëmundje autoimune që bën që pankreasi i një personi të ndalojë prodhimin e hormonit, insulinë. Rezultati është që personi bëhet i varur nga insulina. Kjo nuk do të ngatërrohet me Tipin 2, në të cilin personi prodhon insulinë por ka paaftësinë për ta përdorur atë si duhet, kështu që ato bëhen rezistente ndaj insulinës. Diabeti i tipit 1 është një sëmundje autoimune pa shkak dhe pa kurë. Tipi 1 = insulinë e munguar, Tipi 2 = rezistent ndaj insulinës.

1. Synoni për sukses – Filloni ditën tuaj të mirë

Bëni shumë gjumë, hani mëngjes dhe hidratohuni.

2. Veproni ne perputhje me axhenden e punes

Do të keni më shumë takime mjekësh në kalendarin tuaj sesa shumica e bashkëpuntorëve tuaj, kështu që, përpiquni të krijoni kreativitet me kohën tuaj. Programoni takimet tuaja kur agjensia juaj ju le hapesira, si në mëngjes para punës, ose takimin e fundit të ditës.

3. Parashikimet e urgjencave

Gjithmonë te keni mjetet dhe glukozën të arritshme për të trajtuar sheqerin e ulet në gjak. Mbajeni në tryezën tuaj ose pyesni punëdhënësin tuaj ku mund ta ruani penen tuaj. Mbajini tabletat e glukozës në makinën tuaj për udhëtime të gjata.

4. Krijoni kohë për të qëndruar aktiv

Nëse punoni në tryezën tuaj, gjeni mënyra për të përfshirë aktivitetin fizik në orarin tuaj të punës. Bëni shëtitje të shkurtra, bëni shtrirje të muskujve në karrigen tuaj, ecni një shkallë. Bëni pushime për të qëndruar në këmbë, ecni.

5. Rezistojini tundimeve

Nga ngjarjet e punës deri në ditëlindjet, mund të jetë e vështirë të mos i dorëzoheni tundimeve, kështu që mbani ushqime të ulëta me karbohidrate në tryezën tuaj. Ka shumë produkte të reja me permbajtje të ulëta karbohidratesh në treg që janë të shëndetshëm dhe nuk do të rrisin sheqerin në gjak. Për shembull, arrat janë një zgjedhje e favorshme. Nëse konsumoni torte, sigurohuni per nje cope te vogel! Dhe kontrolloni sheqerin në gjak shpesh.

6. Mos e mbaj sekret

Njoftoni të paktën një bashkëpuntor për gjendjen tuaj dhe çfarë të bëni në rast urgjence.

7. Njihni Nxitësit Tuaj

T1D nuk është e zezë dhe e bardhë, të gjithë reagojmë ndaj shkaqeve të ndryshme. Jini të vetëdijshëm për disa faktorë që mund të rrisin ose ulin sheqerin në gjak.

Për ta përfunduar, jini të vetëdijshëm për disa komente për t’i shmangur:

“A ju lejohet të hani atë?” Cdo gjë mund të konsumohet për aq kohë sa sasia e saktë e insulinës është dozuar.

Konfuzion i Tipit 1 dhe Tipit 2 – Një gabim i zakonshëm që mund të bëhet lehtë për dikë që nuk është i njohur me diabetin. Të gjitha shakatë dhe referencat e filmit që keni parë në lidhje me diabetin ka shumë të ngjarë të jene te pasakta dhe të ekzagjeruara.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email