Glukoza e Gjakut dhe Ushtrimi Fizik

Ka disa mënyra që stërvitja ul glukozën e gjakut: Ndjeshmëria e insulinës rritet, kështu që qelizat e muskujve tuaj janë më të aftë të përdorin çdo insulinë në dispozicion për të marrë glukozë gjatë dhe pas aktivitetit. Kur muskujt tuaj të kontraktojnë gjatë aktivitetit, qelizat tuaja janë në gjendje të marrin glukozën dhe ta përdorin atë për energji nëse insulina është e disponueshme apo jo. Kjo është mënyra se si stërvitja mund të ndihmojë glukozën e ulët të gjakut në një afat të shkurtër. Dhe kur ju jeni aktiv në një bazë të rregullt, ajo gjithashtu mund të ulë A1C tuaj.

Kuptimi i glukozës së gjakut dhe stërvitjes Aktiviteti fizik i efektit në glukozën e gjakut do të ndryshojë në varësi të asaj se sa kohë jeni aktiv dhe shumë faktorë të tjerë. Aktiviteti fizik mund të ulë glukozën e gjakut deri në 24 orë ose më shumë pas stërvitjes tuaj duke e bërë trupin tuaj më të ndjeshëm ndaj insulinës. Bëhuni të njohur me mënyrën se si glukoza e gjakut ju përgjigjet për të ushtruar. Kontrollimi i nivelit të glukozës në gjak më shpesh para dhe pas stërvitjes mund t’ju ndihmojë të shihni përfitimet e aktivitetit. Ju gjithashtu mund të përdorni rezultatet e kontrolleve të glukozës në gjak për të parë se si trupi juaj reagon në aktivitete të ndryshme. Kuptimi i këtyre modeleve mund t’ju ndihmojë të parandaloni glukozën e gjakut që të shkojë shumë lart ose tepër e ulët.

Hipoglicemia dhe aktiviteti fizik Njerëzit që marrin insulinë janë në rrezik për hipoglicemi nëse doza e insulinës ose marrja e karbohidrateve nuk përshtatet me stërvitjen. Kontrollimi i sheqerit në gjak para se të bëni ndonjë aktivitet fizik është i rëndësishëm për të parandaluar hypoglicemine (sheqeri i ulët i gjakut). Bisedoni me ekipin tuaj të kujdesit ndaj diabetit (mjeku, infermierja, dietisti ose farmacisti) për të kuptuar nëse jeni në rrezik për hipoglicemi.

Nëse përjetoni hipoglicemi gjatë ose pas stërvitjes, trajtojeni menjëherë: 1. Kontrolloni glukozën e gjakut. 2. Nëse leximi juaj është 100 mg / dL ose më i ulët, keni 15-20 gram karbohidrate për të rritur glukozën e gjakut. 3. Kontrolloni glukozën e gjakut përsëri pas 15 minutash. Nëse është ende nën 100 mg / dL, merrni perseri 15 gram karbohidrate. 4. Përsëritni këto hapa çdo 15 minuta derisa glukoza juaj e gjakut të jetë së paku 100 mg / dL.

Nëse dëshironi të vazhdoni stërvitjen tuaj, zakonisht do t’ju duhet të bëni një pushim për të trajtuar glukozën e ulët të gjakut. Kontrollo për të siguruar që glukoza e gjakut të kthehet mbi 100 mg / dl para se të filloni të ushtroni përsëri. Mbani në mend se glukoza e ulët e gjakut mund të ndodhë gjatë ose pas aktivitetit fizik. Ka më shumë gjasa të ndodhë nëse: Merrni insulinë ose një sekretagogë të insulinës Heq ushqimet Ushtroni për një kohë të gjatë Ushtroni me forcë Nëse hipoglicemia ndërhyn ne rutinën tuaj të ushtrimit, bisedoni me ofruesin tuaj të kujdesit shëndetësor për planin më të mirë të trajtimit për ju. Ofruesi juaj mund t’ju sugjerojë të hani një meze të lehtë të vogël para se të ushtroni ose mund të bëni një rregullim për ilaçet tuaja. Për njerëzit që angazhohen në stërvitje me kohëzgjatje të gjatë, një kombinim i këtyre dy ndryshimeve të regjimit mund të jetë i nevojshëm për të parandaluar hipogliceminë gjatë dhe pas stërvitjes.

Print Friendly, PDF & Email