Efekti i Kafes mbi Diabetin

Kafe dhe Diabet

Kafe-ja dikur  u cilësua si jo e mirë për shëndetin tuaj. Megjithatë, ka prova në rritje se mund të mbrojë kundër llojeve të caktuara të kancerit, sëmundjes së mëlçisë, depresionit dhe sëmundjes së Parkinsonit.

Ekzistojnë gjithashtu hulumtime bindëse që rritja e marrjes së kafesë mund të ulë rrezikun për zhvillimin e diabetit të tipit 2. Megjithatë, për ata që tashmë kanë diabet të tipit 2, kafja mund të ketë efekte negative.

Çfarë është diabeti?

Diabeti është një sëmundje që ndikon në mënyrën se si trupi juaj përpunon glukozën në gjak (sheqer). Glukoza e gjakut është e rëndësishme sepse ajo është ajo që furnizon trurin tuaj dhe i jep energji muskujve dhe indeve tuaja. Nëse keni diabet, kjo do të thotë se keni shumë glukozë në gjak që qarkullon në trupin tuaj dhe mund të shkaktojë shqetësime serioze për shëndetin. Ka një numër faktorësh të ndryshëm që mund të shkaktojnë diabetin.

Kafeja- Pararandaluese e mundshme e diabetit

Përfitimet shëndetësore të kafesë për diabetin ndryshojnë nga rasti në rast. Një studim i botuar në Diabetologji po fillon të gjenerojë diskutime.

Hulumtuesit në Harvard zbuluan mbi 100,000 njerëz për rreth 20 vjet. Ata u përqëndruan në një periudhë katërvjeçare. Ata gjetën se njerëzit që rritën futjen e tyre të kafesë me mbi një filxhan në ditë kishin një rrezik 11 %  më të ulët të zhvillimit të diabetit të tipit 2.

Megjithatë, njerëzit që ulën marrjen e kafesë me një filxhan në ditë, rrisnin rrezikun e zhvillimit të diabetit me 17 %.

Nuk është e qartë pse kafeja  ka një ndikim të tillë në zhvillimin e diabetit. Kafeina nuk mund të jetë përgjegjëse.

Efekti i kafes mbi glukozën dhe insulinën

Një studim i publikuar në “Diabetes Care” tregoi se një dozë kafeine para ngrënies rezultoi në glukozë më të lartë të gjakut pas vaktit në njerëzit me diabet tip 2. Ajo gjithashtu tregoi një rritje të rezistencës ndaj insulinës. Pra, ndërkohë që mund të jetë e dobishme për mbrojtjen e njerëzve nga diabeti, kjo mund të përbëjë rreziqe për njerëzit që tashmë kanë diabet të tipit 2.

Ka shumë përbërës në kafe përveç kafeinës. Disa prej tyre mund të jenë përgjegjës për atë efekt mbrojtës të parë në studim. Gjithashtu, pirja e kafesë, kafeina gjatë një periudhe të gjatë kohore mund të ndryshojë efektin e saj në ndjeshmërinë e glukozës dhe insulinës. Toleranca nga konsumi afatgjatë mund të jetë ajo që shkakton një efekt mbrojtës.

Një tjetër studim shihte një efekt për njerëzit pa diabet që kishin pirë shumë kafe në ditë ose që abstenuan për një periudhë prej katër javësh. Në fund të studimit, ata që konsumonin më shumë kafe kishin sasi më të larta të insulinës në gjakun e tyre.

Nëse keni diabet të tipit 2, trupi përpiqet të bëjë më shumë insulinë për të hequr sheqerin nga qarkullimi i gjakut. Efekti “tolerance” i parë në konsumin afatgjatë të kafesë zgjat më shumë se katër javë për t’u zhvilluar.

Ekziston një ndryshim i qartë në mënyrën se si njerëzit me diabet dhe njerëzit pa diabet i përgjigjen kafesë dhe kafeinës.

Gjatë ditës, u tregua se menjëherë pasi pinë kafe, sheqeri i gjakut u rrit shumë. Sheqeri i gjakut ishte më i lartë në ditët që pinë kafe se sa ishte në ditët që nuk kishin. Kafeja mund të jetë mbrojtëse në ata që nuk kanë zhvilluar diabet, por kafeina mund të jetë e rrezikshme nëse tashmë keni llojin 2.

Përfitime të tjera shëndetësore të kafesë

Ka përfitime të tjera shëndetësore kur pi kafe. Studimet e reja me faktorë  rreziku të kontrolluar tregojnë përfitime të tjera të kafesë. Këto përfshijnë mbrojtjen nga:

-Seëundja e Parkinsonit

-Sëmundje të mëlçisë (përfshirë kancerin e mëlçisë)

-Sëmundja e Alzheimerit

-Gurët në tëmth

-Diabet Tip 2

 

Print Friendly, PDF & Email