Disa ide për SNACKS (Ushqime te shpejta nëse keni diabet)

Zgjedhja e ushqimeve të shëndetshme mund të jetë e vështirë kur keni diabet.

E  rendesishme është që të zgjidhni ushqime që janë të pasura me fibra, proteina dhe yndyrna të shëndetshme. Këto lëndë ushqyese do t’ju ndihmojnë të mbani nën kontroll nivelin e sheqerit në gjak.

1. Vezë të ziera mire

Vezët e ziera të ngurta janë një snack super i shëndetshëm për njerëzit me diabet.

Përmbajtja e tyre e proteinave i bën vërtet ato të shkëlqejnë. Një vezë e madhe me zierje të fortë siguron 6 gram proteina, e cila është e dobishme për diabetin sepse mban sheqerin në gjak normal

Në një studim, 65 njerëz me diabet tip 2 hëngrën dy vezë në ditë për 12 javë.

Në fund të studimit, ata pësuan ulje të konsiderueshme në nivelin e tyre të agjërimit të sheqerit në gjak. Ata gjithashtu kishin hemoglobinë A1c më të ulët, që është një masë e kontrollit afatgjatë të sheqerit në gjak

2. Kos me luleshtrydhe

Jogurti me manaferrat është një ushqim i shkëlqyeshëm i përshtatshëm për diabetin për një larmi arsyesh.

Së pari, antioksidantët në manaferrat mund të zvogëlojnë inflamacionin dhe të parandalojnë dëmtimin e qelizave të pankreasit, organi përgjegjës për lëshimin e hormoneve që ulin nivelin e sheqerit në gjak

Për më tepër, manaferrat janë një burim i shkëlqyeshëm i fibrave. Për shembull, një 1-filxhan (148-gram) shërbim i boronicave siguron 4 gram fibra, e cila ndihmon në tretjen e ngadaltë dhe stabilizimin e niveleve të sheqerit në gjak pas ngrënies

Kosi është gjithashtu i njohur për aftësinë e tij për të ulur nivelin e sheqerit në gjak. Kjo është pjesërisht për shkak të probiotikëve që ai përmban, të cilat mund të përmirësojnë aftësinë e trupit tuaj për të metabolizuar ushqime që përmbajnë sheqer

3. Një grusht bajame

Bajamet janë shumë ushqyese dhe të përshtatshme per diabetiket.

Një shërbim 1-ons (28-gram) bajame siguron më shumë se 15 vitamina dhe minerale, përfshirë 32% të konsumit të rekomanduar ditor për mangan, 19% për magnez dhe 17% për riboflavin .

Hulumtimet kanë treguar që bajamet mund të ndihmojnë në kontrollin e sheqerit në gjak te njerëzit me diabet. Në një studim, 58 njerëz që përfshinë bajame në dietat e tyre çdo ditë për 24 javë, pësuan një ulje prej 3% të niveleve të tyre të gjata të sheqerit në gjak (15Trusted Source).

Në një studim tjetër, 20 të rritur me diabet që konsumuan 60 gram bajame në ditë për katër javë, pësuan një ulje prej 9% të niveleve të tyre të sheqerit në gjak.

Ata gjithashtu kishin ulur nivelet e insulinës, një hormon që mund të përkeqësojë diabetin nëse nivelet janë vazhdimisht të larta .

Aftësia e bajameve për të ndihmuar në stabilizimin e sheqerit në gjak ka të ngjarë për shkak të kombinimit të fibrave, proteinave dhe yndyrnave të shëndetshme që ato përmbajnë, të gjitha dihet se kanë një rol të rëndësishëm në menaxhimin e diabetit .

Për më tepër, bajamet janë treguar se përfitojnë shëndetin e zemrës duke ulur nivelin e kolesterolit dhe gjithashtu mund të promovojnë menaxhimin e peshës, që të dy janë faktorë kryesorë në parandalimin dhe trajtimin e diabetit të tipit 2

Meqenëse bajamet janë mjaft të larta në kalori, është më mirë të kufizoni madhësinë e porcionit tuaj në rreth një grusht kur i hani ato si meze të lehtë.

4. Avokado

Nëse keni diabet, pirja e duhanit me avokado mund të ndihmojë në menaxhimin e niveleve të sheqerit në gjak.

Përmbajtja e lartë e fibrave dhe acidet yndyrore të pangopura në avokado i bëjnë ata një ushqim miqësor me diabetin. Këta faktorë mund të parandalojnë pikimin e sheqerit në gjak pas ngrënies

Një studim zbuloi se individët me diabet tip 2 të cilët përfshinin burime të acideve yndyrore të pangopura në dietat e tyre në mënyrë të rregullt, pësuan përmirësime të konsiderueshme në nivelin e sheqerit në gjak

5. Djathe I bute(gjiza)

Djathi gjizë është një snack i shkëlqyeshëm për njerëzit me diabet.

Një gjysmë filxhan (rreth 112-gramë) shërbim i gjizës siguron disa vitamina dhe minerale, përveç gati 13 gram proteina dhe vetëm 4 gram karbone (39).

Në një studim, burrat që hëngrën 25 gram gjizë me 50 gr sheqer kishin 38% më pak sheqer në gjak më pas, krahasuar me ata që konsumuan vetëm sheqer

Efektet e uljes së sheqerit në gjak të gjizës shpesh i atribuohen përmbajtjes së tij të lartë të proteinave

6. Sallata me ton

Sallata me ton është bërë duke kombinuar ton me majonezë dhe përbërës të tjerë, siç është selinoja dhe qepët.

Një shërbim 3 ton (84 gram) i tonit siguron 22 gram proteina dhe asnjë carb, gjë që e bën atë një mundësi të shkëlqyeshme për snack nëse keni diabet (47).

Për më tepër, ton është i pasur me acide yndyrore omega-3, të cilat janë treguar se ndihmojnë në menaxhimin e diabetit për shkak të potencialit të tyre për të ulur inflamacionin dhe për të përmirësuar kontrollin e sheqerit në

Ju mund ta bëni sallatën e tonit edhe më të shëndetshme dhe më të lartë në proteina duke e përzier atë me gjizë ose kos, dhe jo me majonezë.

7. Kokoshka

Kokoshka është një ushqim shumë i popullarizuar dhe i shëndetshëm

Eshtë vlerësuar si një nga ushqimet më të mira të për njerëzit me diabet, pjesërisht për shkak të densitetit të tij të ulët kalori. Një filxhan (8 gram) kokoshka e mbushur me ajër përmban vetëm 31 kalori

Snacking në ushqime me kalori të ulët mund të ndihmojë kontrollin e peshës, i cili dihet se promovon uljen e niveleve të sheqerit në gjak dhe menaxhimin më të mirë të përgjithshëm të diabetit tip 2

Për më tepër, kokoshka siguron 1 gram fibra për 1-filxhan (8-gram) shërbim, që është një tjetër pronë që e bën atë një ushqim miqësor me diabetin .

8. Puding Chia Seed

Pudingu i farave Chia bëhet duke njomur farat chia në qumësht derisa përzierja të arrijë një konsistencë të pudingut.

eshtë një ushqim i shëndetshëm për njerëzit me diabet sepse farat chia janë të pasura me shumë lëndë ushqyese që ndihmojnë në stabilizimin e sheqerit në gjak, duke përfshirë proteina, fibra dhe acide yndyrore omega-3 .

Fibrat në farat chia mund të thithin një sasi të konsiderueshme të ujit, e cila mund të ndihmojë në kontrollimin e diabetit duke ngadalësuar procesin e tretjes dhe lëshimin e sheqerit në gjak .

Për më tepër, të hahet farat chia është treguar se ndihmon në uljen e niveleve të triglicerideve, të cilat mund të jenë të mira për shëndetin e zemrës. Kjo është e dobishme sepse individët me diabet priren të kenë një rrezik më të lartë të zhvillimit të sëmundjeve të zemrës 12. Sallatë me fasule të zezë

9.Proteina te pergatitura  në shtëpi

Baret e proteinave janë një mundësi e shkëlqyer e ushqimit për njerëzit me diabet për shkak të sasisë së konsiderueshme të proteinave që ata ofrojnë.

Shumë bare proteina të blera në dyqane janë të larta në sheqer të shtuar dhe përbërës të tjerë jo të shëndetshëm, kështu që është e dobishme të bëni vetë.

Kjo recetë për shufrat e proteinave të bëra në shtëpi përfshin gjalpin e kikirikut, proteinën e hirrës dhe miellin e tërshërës. Për të ulur përmbajtjen e saj të sheqerit, mund të zvogëloni sasinë e mjaltit dhe të hiqni patatet e skuqura nga receta.

Mund të provoni gjithashtu Lara Bars, një lloj i popullarizuar i proteinave, i bërë me një numër minimal përbërësish.

10. Stickat e selino me gjalpë badiava

Një mënyrë popullore për të shijuar shkopinjtë e selino është duke i zhytur në gjalpë kikiriku. Sshtë një tjetër mundësi e shëndetshme e ushqimit për njerëzit me diabet.

Së pari, shkopinjtë e selino janë shumë të ulëta në kalori, duke siguruar vetëm 16 kalori për filxhan (101 gram). Kjo mund të ju ndihmojë të menaxhoni peshën tuaj, e cila ndihmon në kontrollin e diabetit tip 2

Për më tepër, selinoja përmban antioksidantë të quajtur flavonë, të cilët janë studiuar për rolin e tyre në uljen e nivelit të sheqerit në gjak

Shtimi i një lugë gjelle ose dy (rreth 16–32 gram) gjalpë kikiriku në shkopinj selino shton pak proteinë dhe fibra shtesë në rostiçeri, të cilat do të përfitojnë kontrollin tuaj të sheqerit në gjak edhe më shumë

11. Muffins me vezë

Muffins me vezë bëhen duke i përzier vezët me perimet dhe më pas i pjekim . Ata bëjnë një snack të shpejtë dhe të shëndetshëm për njerëzit me diabet.

Përfitimet kryesore të këtij ushqimi miqësor me diabetin janë proteina nga vezët dhe fibrat nga vegjet. Ushqimi i këtyre mund të ndihmojë në mbajtjen e sheqerit në gjak të qëndrueshëm.

Kjo recetë e muffinit të vezëve kombinon vezët me speca zile, qepë dhe spinaq, përveç disa sezoneve dhe salcës së nxehtë.

Në fund të fundit

Ekzistojnë mjaft mundësi për të zgjedhur ushqim nëse keni diabet.

Një rregull i mirë është që të zgjidhni ushqime që janë të pasura me proteina, fibra dhe yndyrna të shëndetshme, të gjitha këto janë të njohura që ndihmojnë në ruajtjen e niveleve të shëndetshme të sheqerit në gjak.

Individët me diabet tip 2 kanë një rrezik më të lartë të mbipeshes dhe sëmundjeve kronike, siç janë sëmundjet e zemrës..

Ka shumë ushqime të shpejta dhe të lehta që mund t’i përgatisni dhe hani edhe kur jeni në lëvizje.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email