Diabeti dhe Ushtrimet Fizike

Njerëzit me diabet inkurajohen të ushtrojnë rregullisht për kontroll më të mirë të sheqerit në gjak dhe për të zvogëluar rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare.

Arsyeja për këtë është se muskujt që punojnë përdorin më shumë glukozë sesa ata që pushojnë.

Lëvizja e muskujve çon në marrjen më të madhe të sheqerit nga qelizat muskulore dhe uljen e niveleve të sheqerit në gjak.

Përfitimet shtesë të ushtrimeve përfshijnë një zemër më të shëndetshme, kontroll më të mirë të peshës dhe menaxhim të stresit.

Ushtrimi është termi i zakonshëm që përdoret për të përshkruar çdo aktivitet trupor që rrit ose ruan aftësinë fizike dhe shëndetin dhe mirëqenien e përgjithshme.

Pse është e rendesishme stervitja ?

Si dhe forcimin e sistemit kardiovaskular dhe muskujt e trupit, shumë njerëz ushtrohen për t’u mbajtur në formë, për të humbur ose mbajtur një peshë të shëndetshme, për të mprehur aftësitë e tyre atletike, ose thjesht për t’u kënaqur.

Ushtrimet fizike të shpeshta dhe të rregullta rekomandohen për njerëzit e të gjitha moshave pasi rrit sistemin imunitar dhe ndihmon në mbrojtjen kundër kushteve të tilla si:

• Sëmundje të zemrës

• Goditje në tru

• Diabeti tip 2

• Kanceri dhe sëmundjet e tjera të mëdha

Në fakt, dihet që ul rrezikun e sëmundjeve të mëdha kronike / sëmundjeve deri në 50% dhe zvogëlon rrezikun e vdekjes së hershme deri në 30%.

Përfitime të tjera shëndetësore të ushtrimit rregullisht përfshijnë:

• Përmirëson shëndetin mendor

• Rrit vetëvlerësimin / besimin

• Përmirëson cilësinë e gjumit dhe nivelet e energjisë

• Shkurton rrezikun e stresit dhe depresionit

• Mbron kundër demencës dhe sëmundjes Alzheimer

Për më tepër, stërvitja është falas, mund të kryhet kudo në çdo kohë dhe ka një efekt të menjëhershëm në shëndetin tuaj.

Çfarë llogaritet si ushtrim?

Në Mbretërinë e Bashkuar, ushtrimet e rregullta përcaktohen nga NHS si plotësimi i 150 minutave të aktivitetit aerobik me intensitet të moderuar në javë.

Aktiviteti aerobik me intensitet të moderuar në thelb do të thotë ushtrim në një nivel që rrit rrahjet e zemrës tuaj dhe ju djersit. Kjo përfshin një mori sportesh Për shembull;

• Ecje me ritëm të shpejtë

• Vrapim i lehtë

• Ngasja me biçikletë

• Kanotazh

• Të luash tenis dyshe ose badminton

• Aerobia në ujë

Prerja e barit, pastrimi i shtëpisë tuaj dhe punët e tjera të përditshme siç janë pazaret nuk llogariten në 150 minuta ushtrime tuaja javore pasi përparimet në teknologji i kanë bërë këto aktivitete shumë më pak të kërkuara për trupin sesa për gjeneratat e mëparshme, të cilët ishin aktivë natyrisht më aktivë përmes punës dhe punës manuale.

Sidoqoftë, sa më pak kohë të kaloni ulur, aq më mirë do të jetë për shëndetin tuaj. Sjellja ulur, të tilla si ulur ose shtrirë për periudha të gjata, rrit rrezikun e shtimit të peshës dhe mbipesha, e cila nga ana tjetër, gjithashtu mund të rrisë rrezikun e sëmundjeve kronike të tilla si sëmundje të zemrës dhe diabetit.

A ka ndonjë masë paraprake që duhet të marr kur bëhet fjalë për stërvitje?

Ekzistojnë disa masa paraprake për ushtrime të cilat njerëzit me diabet duhet t’i marrin, megjithatë, kur bëhet në mënyrë të sigurt, ushtrimet janë një ndihmë e vlefshme për shëndetin optimal.

Masat paraprake të ushtrimit janë krijuar për të ndihmuar njerëzit me diabet të shmangin problemet që mund të rezultojnë nga zgjedhjet e paarsyeshme të ushtrimeve.

Hipoglikemia mund të ndodhë nëse një person që po merr ilaçe për uljen e sheqerit në gjak ka:

• Hani shumë pak karbohidrate (fruta, qumësht, niseshte) në lidhje me ushtrimet.

• Merrni shumë ilaçe në lidhje me ushtrimin

• Efekti i kombinuar i çekuilibrave të ushqimit dhe ilaçeve në lidhje me ushtrimin

Ata që nuk marrin ilaçe për diabetin nuk kanë nevojë të marrin këto masa paraprake. Pini shumë ujë para, gjatë dhe pas stërvitjes për të qenë të hidratuar mirë.

Masat paraprake për njerëzit që përdorin insulinë ose ilaçe orale

Masat paraprake për të marrë nëse merrni insulinë ose ilaçe oral të diabetit:

• Nëse niveli i sheqerit në gjak është më pak se 5.5 mmol / l (100 mg / dl) para ushtrimit, merrni një meze të lehtë karbohidrate para se të filloni ushtrimin.

• Nëse niveli i sheqerit në gjak është më i lartë se 5.5 mmol / l (100 mg / dl) para ushtrimit, mund të mos jetë e nevojshme të merrni një meze të lehtë karbohidrate para një seance të lehtë ushtrimi, por mund t’ju duhen karbohidrate shtesë gjatë ose pas ushtrimit. Kontrolloni gjakun tuaj për të parë nëse sheqeri juaj në gjak bie nën 4 mmol / l (70 mg / dl) pas ushtrimit.

• Nëse përjetoni hipoglikemi, ndiqni udhëzimet për Trajtimin e Karbohidrateve. Ndiqni me mjekun tuaj. Ju mund të këshilloheni të ulni ilaçet tuaja në ditët që ushtroni nëse nivelet e sheqerit në gjak janë të kontrolluar mirë dhe zakonisht brenda intervalit të synuar.

• Për seanca ushtrimesh me kohëzgjatje të gjatë dhe / ose intensitet të lartë, planifikoni snacks shtesë të karbohidrateve gjatë aktivitetit. Karbohidratet shtesë sugjerohen çdo 30 deri në 60 minuta ushtrim (p.sh. lojë futbolli, shëtitje në këmbë, biçikletë, patinazh, etj).

• Gjithmonë mbani një ushqim me karbohidrate me veprim të shpejtë siç janë tabletat e glukozës kur ushtroni në rast se sheqeri në gjak bie shumë ulët dhe simptomat e hipoglikemisë zhvillohen gjatë ushtrimeve.

•Mbani karten e anetaresimit me vete , e cila ju identifikon se keni diabet, veçanërisht nëse ushtroni vetëm në mënyrë që të tjerët t’ju ndihmojnë në mënyrë të përshtatshme në rast se ndodh diçka e papritur.

Hiperglicemia e rëndë (me ose pa ketoacidozë)

Hiperglicemia (ose sheqeri i lartë në gjak) mund të ndodhë kur: • Shumë pak insulinë është në dispozicion për të kundërshtuar prodhimin e sheqerit në mëlçi, i cili stimulohet nga hormonet e ushtrimit.

• Shumë pak insulinë është në dispozicion për të ndihmuar glukozën të hyjë shpejt në qelizat muskulore gjatë stërvitjes.

• Shumë yndyrë shfrytëzohet për stërvitje sepse sheqeri nuk është në gjendje. Nivelet e ketoneve rriten në gjak.

Prandaj, masat paraprake për të marrë kundër hiperglicemisë përfshijnë mos ushtrimin nëse:

• Sheqeri juaj në gjak është mbi 13 mmol / s (240 mg / dl), veçanërisht me test pozitiv të urinës për ketonuria, pasi ushtrimet mund të rezultojnë në sheqerna më të larta të gjakut dhe të çojnë në ketoacidozë diabetike Ndiqni këshillën e mjekut tuaj për të ulur sheqerin në gjak përpara se të filloni ushtrimet.

• Ju jeni të sëmurë me grip, infeksion ose sëmundje tjetër që po përkeqëson kontrollin e sheqerit në gjak.

• Nëse niveli i sheqerit në gjak është mbi 13 mmol / l (240 mg / dl) por më pak se 17 mmol / l (300 mg / dl), kufizoni aktivitetin tuaj në intensitet të moderuar (ecje, biçikletë të lehtë), në vend se një intensitet të lartë ushtrime (vrapim, ngritje peshe, tenis).

Masat paraprake për njerëzit me probleme të zemrës

Njerëzit me gjendje të zemrës, në veçanti, duhet të këshillohen me mjekun e tyre para se të fillojnë një regjim ushtrimi.

Fondacioni Britanik i Zemrës këshillon njerëzit me gjendje ekzistuese të zemrës që të shmangin aktivitete të forta siç janë ngritja e peshave, ngritja e shtypit ose ushtrimet që mund të rezultojnë në dhimbje gjoksi ose ngritje të shpejtë nga dyshemeja.

Përkeqësimi i ndërlikimeve të këmbëve

Ndërsa shumica e ushtrimeve bëhen në këmbë, është e rëndësishme të siguroheni që keni veshur këpucë të përshtatshme. Problemet në këmbë mund të ndodhin kur:

• Këpucët përshtaten dobët

• Çorapet nuk janë të veshura ose nuk janë thithëse

• Pikat e fërkimit ose presionit zhvillohen në këmbë

Prandaj, për të parandaluar problemet e këmbëve, duhet:

• Kontrolloni këmbët çdo ditë për shenja të fërkimit ose plagëve të presionit.

• Flisni me mjekun tuaj, pediatrin ose edukatorin e diabetit për procedurat e duhura të kujdesit për këmbët.

• Blini këpucë të bëra mirë për llojin e ushtrimeve që bëni dhe që ju përshtaten.

• Konsultohuni me një shitës me pakicë këpucësh që specializohet në veshin e stërvitjes së këmbëve.

• Blini çorape pambuku, thithëse.

logo
Falenderoni në vencanti në mundësimin e të gjitha këtyre temave: Bordi i Çështjeve të Mira, i përbër nga Lotaria Kombëtare dhe Ministria e Financave dhe Ekonomisë
Print Friendly, PDF & Email