Diabeti dhe Sporti

Të kesh diabet nuk duhet të jetë pengesë për të shijuar aktivisht sportin dhe stërvitjen. Sportistët dhe gratë me diabet janë të zakonshme dhe kanë arritur disa nga çmimet më të larta sportive të disponueshme në planet.

Arritësit e famshëm të sporteve diabetike në Mbretërinë e Bashkuar përfshijnë Steve Redgrave, i cili ka fituar cmime të shumta në Lojërat Olimpike përfshirë medaljen e tij të fundit të artë që ai fitoi pasi u diagnostikua me diabet tip 2.

A ndihmon sporti në diabet?

Sporti, ose ushtrimi i ndonjë forme, rekomandohet për të gjithë njerëzit me diabet sepse sjell një sërë përfitimesh shëndetësore siç janë ndjeshmëria e përmirësuar ndaj insulinës,.

Pavarësisht nëse merrni pjesë në sport për arsye konkurruese, apo thjesht për argëtim, është një mënyrë e shkëlqyeshme për të qëndruar të shëndetshëm.

Sportet e ndryshme kanë efekte të ndryshme në sheqerin në gjak

Sportet e ndryshme mund të ndikojnë në trup në mënyra të ndryshme. Për shembull, ecja e shpejtë dhe vrapimi i vazhdueshëm zakonisht do të çojnë në një ulje të besueshme të niveleve të glukozës në gjak.

Në të kundërt, sprinting dhe disa aktivitete të trupit të sipërm fillimisht mund të çojnë në rritje të nivelit të sheqerit në gjak, i cili do të zbresë nëse sesioni i ushtrimeve është mjaft i gjatë.

Duke testuar nivelet e glukozës në gjak rreth stërvitjes, mund të mësoni se si gjatësia e ndryshme sportive dhe e seancave ndikojnë në nivelin e sheqerit në gjak.

Hipot

Ju do të duhet të kujdeseni për hipot (nivele shumë të ulëta të sheqerit në gjak) nëse jeni në ndonjë nga ilaçet e mëposhtme të diabetit:

• Insulin

• Sulphonylureas

• Rregullatorët glukozë prandiale (glinidet)

Nëse merrni ndonjë nga këto ilaçe, atëherë është e rëndësishme të merrni masa paraprake për të parandaluar shfaqjen e hiposit, kjo mund të përfshijë marrjen e karbohidrateve të mjaftueshme para ose gjatë ushtrimit ose zvogëlimin e dozës tuaj të ilaçeve para ushtrimit.

Nëse po mendoni të ndryshoni dozën tuaj të ilaçeve, sigurohuni që mjeku juaj është i lumtur që ju ta bëni këtë.

Testoni nivelet e glukozës në gjak rregullisht rreth stërvitjes për të kuptuar sesi ushtrimi ndikon në nivelin e sheqerit tuaj. Një seancë intensive ose relativisht e gjatë e sportit mund të çojë në uljen e nivelit të glukozës në gjak për deri në 48 orë pas ushtrimit.

Performanca

Duke pasur ose nivele shumë të larta ose shumë të ulëta të sheqerit mund të ndikojë negativisht në nivelin tuaj të energjisë, kështu që është më mirë të ruani nivelin e sheqerit në një gamë të synuar

Njerëzit me insulinë zakonisht do të kenë një nivel të mirë të energjisë nëse nivelet e sheqerit mbeten midis 5 dhe 11 mmol / l.

Personat me diabet tip 2 mund të synojnë një dritare më të fortë të sheqerit në gjak, nëse është e mundur.

Mjeku juaj mund t’ju ​​këshillojë se në cilat nivele të qëndroni brenda kur luani sport, pasi rreziku më i mirë do të varet nga cili ilaç jeni (nëse ka) si dhe rrethanat personale.

Fëmijët me diabet dhe sport

Fëmijët që marrin pjesë në sport në mënyrë të pavarur nga prindërit e tyre, duhet të përgatiten për të ditur se si të njohin shenjat e simptomave të hipoglikemisë dhe gjithmonë duhet të kenë glukozë brenda qasjes së lehtë.

Mësuesit e edukatës fizike duhet të jenë të vetëdijshëm që hipoglikemia është një rrezik dhe të dinë se si ta trajtojnë një hipo nëse ajo ndodh.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email