DIABETI DHE PLAZHI

Vera është pothuajse këtu! Shtë një kohë argëtuese e ditëve më të gjata, motit më të ngrohtë dhe pushimeve në plazhet me diell. Pothuajse çdo familje pret të kalojë gjithë ditën në plazh ndërsa luan në rërë dhe ftohët në oqean, por si një person me diabet, ka disa këshilla shtesë të sigurisë që duhet të mbani mend. Vetëm me pak planifikim dhe përgatitje, ju mund të shijoni një ditë argëtuese, të ngrohtë dhe të sigurt në plazh edhe me diabet

SNACKS

Kjo ndoshta është një këshillë që nuk duhet ta përfshijmë sepse është kaq e qartë, por gjithsesi do t’ju kujtojmë; sigurohuni që të sillni snacks në plazh. Snacks janë jashtëzakonisht të rëndësishme, veçanërisht nëse planifikoni të jeni në plazh gjithë ditën. Pasja e disa ushqimeve të shijshme në dorë është jetike për të mbajtur nivelet e sheqerit në gjak në nivele të shëndetshme.

Nëse nuk e keni një, blerja e një qese të izoluar të drekës mund ta mbajë ushqimin tuaj të ftohtë për orë të tëra në vend që të hani sanduiçe të ngrohta. Këto çanta mund të mbajnë të ftohtë për të gjitha snacks, dhe ilaçet për disa orë. Zakonisht mund të gjesh një qese të izoluar për rreth 10 – 20 dollarë, por nuk mund të vendosësh ne cmim snack të shijshëm të ftohtë në plazh.

Vendosni Kohëmatësit

Më shumë se sa ka të ngjarë jeni si shumica e amerikanëve dhe e mbani celularin me vete pa marrë parasysh se ku shkoni, madje edhe plazhi. Ndërsa është mirë të jesh në gjendje të kesh kontakt me cilindo në çdo kohë, telefoni yt gjithashtu mund të të mbajë të shëndetshëm ndërsa je duke pushuar në diell. Para se të drejtoheni në plazhet me rërë, vendosni disa alarme rikujtuese ose kohëmatëse në telefonin tuaj për t’u siguruar që po kujdeseni për veten tuaj.

Ka disa alarme rikujtuese që duhet të vendosni.

1. E para është të kontrolloni nivelet tuaja çdo dy orë (duhet t’i kontrolloni ato më shpesh kur jeni në plazh).

2. Kur jeni duke luajtur në oqean ose duke ndërtuar një kështjellë rëre, është e lehtë të harrosh monitorimin e niveleve të tua siç duhet, por zilja e bezdisshme duhet të të kujtojë.

3. Kujtesa tjetër që duhet të vendosni është të merrni ndonjë ilaç ose të hani një meze të lehtë bazuar në nivelet tuaja. Ndërsa jeni duke luajtur në diell dhe duke djersitur, nivelet tuaja të glukozës do të reagojnë ndryshe nga sa bëjnë normalisht. Sigurohuni që të merrni ilaçe ose të hani ushqime të përshtatshme.

Ujë, Ujë, Dhe Më shumë Ujë

Eshtë nxehtë në plazh. Të gjithë e dimë këtë, por nxehtësia dhe dielli mund të shkaktojnë disa probleme serioze për këdo, veçanërisht ata me diabet. Ndërsa jeni duke shijuar motin e ngrohtë, ju do të djersitni shumë më tepër, dhe ka një mundësi që të dehidroheni. Mungesa e lëngjeve të mjaftueshme në trupin tuaj mund të rrisë nivelet e glukozës pa e ditur as vetë.

Basti juaj më i mirë është të merrni me vete në plazh DISA shishe uji. Pirja e shumë ujit do t’ju mbajë të hidratuar dhe do të mbajë nën kontroll nivelet e glukozës. Mund të merrni edhe pije si limonadë, por mos harroni se këto pije gjithashtu do të rrisin nivelin e glukozës. Pavarësisht nga pija që keni zgjedhur, sigurohuni që të qëndroni të hidratuar.

Diabeti në plazh

Të shkosh në plazh me familjen dhe miqtë e tu është një ide e shkëlqyeshme për një pushim dhe një mënyrë e shkëlqyeshme për t’u çlodhur. Ashtu si me gjithçka tjetër, njerëzit me diabet duhet të planifikojnë para se të fillojnë të zhyten ato gishtërinjtë në ujë, por mos lejoni që kjo t’ju dekurajojë. Me disa shishe uji dhe disa meze të lehtë të ftohtë, ju mund të shijoni diellin dhe të nxiheni pa u shqetësuar se nivelet e glukozës suaj janë shumë të ulta.

logo
Falenderoni në vencanti në mundësimin e të gjitha këtyre temave: Bordi i Çështjeve të Mira, i përbër nga Lotaria Kombëtare dhe Ministria e Financave dhe Ekonomisë
Print Friendly, PDF & Email