Diabeti dhe moti i ftohtë

Gjatë muajve të dimrit, njerëzit e të gjitha llojeve të diabetit kanë tendencë të kenë nivele më të larta të HbA1c se sa gjatë muajve të ngrohtë. Me borë, akull dhe acar të gjitha kërcënuese, nivelet e sheqerit mund të zvarriten ndërsa temperatura bie. Me këtë në mendje, ne kemi përpiluar disa këshilla për të ndihmuar në mbajtjen nën kontroll të niveleve të glukozës në gjak gjatë një procesi të ftohtë.

Vazhdoni të testoni sheqerin ne gjak Moti i ftohtë mund t’ju lërë duart e ftohta që mund ta bëjnë testimin e gjakut më të vështirë. Mos tesoni jashte ne te ftohte. Testimi i rregullt do t’ju ndihmojë të kapni të gjitha nivelet e larta ose nivelet e ulëta dhe do te mbani nën kontroll nivelet e sheqerit. Nëse duart tuaja janë të ftohta, provoni t’i ngrohni ato para se të bëni testin tuaj.

Beni aktivitet fizik Edhe vetëm një aktivitet i vogël fizik çdo ditë mund të ndihmojë nivelin tuaj të glukozës në një numër mënyrash mbështetëse. Rritja e ndjeshmërisë së insulinës Te mban te ngrohte Te ben mirë për mendjen Një aktivitet i vogël çdo ditë do të ndihmojë me ndjeshmërinë e insulinës (në të gjitha llojet e diabetit), të cilat mund t’i ndihmojnë trupit për të rregulluar më mirë nivelet e sheqerit. Veçanërisht nëse jeni duke përdorur insulinë, testoni nivelet e sheqerit në gjak në rast se kërkesat tuaja të insulinës zbresin. Mbani në mend se aktiviteti mund të ndikojë në glukozën e gjakut deri në 48 orë. Pak stërvitje ndihmon për t’ju mbajtur të ngrohtë. Ne të gjithë e dimë se gjatë ushtrimit ngrohemi, por efektet nuk ndalen sapo të ndalojmë ushtrimin. Ne mund të ndjehemi më të freskët pas ndalimit, nese jemi me djersë, por efektet afatgjata të stërvitjes janë të ndihmojmë me metabolizmin, që mund të ndihmojë në mbajtjen e temperaturës së trupit deri disa orë pas stërvitjes dhe ndihmon në përmirësimin e niveleve të fitnesit. Nëse keni tendencë të ndiheni të ftohtë gjatë muajve të dimrit, një aktivitet pak më shumë në ditët tuaja mund të jetë vetëm gjë. Thënia ‘trupi i shëndetshëm, mendja e shëndoshë’ është e vërtetë. Nëse mban trupin tuaj aktiv ju do ta ndjeni mendjen edhe më aktiv. Me një mendje të freskët ju do të jeni në gjendje të përballeni me më shumë rreziqe të ditës dhe të jeni në një pozitë më të mirë për të marrë vendime në menaxhimin e diabetit tuaj. Nëse jashtë i ftohti ju largon nga ushtrimi, shpenzoni disa energji brenda shtëpisë. Vallëzimi, kërcimi, gjimnastikë shtëpie, yoga, tai chi, ngjitja e shkallëve disa herë dhe madje edhe pak punë shtepie. Edhe lojërat në tastierë si Nintendo Wii ose Xbox Kinect mund t’ju ndihmojnë të aktivizoheni në komoditetin e dhomës suaj të jetesës.

Mendoni per dieten tuaj dietën tuaj Moti më i ftohtë mund të ndikojë në dietën tuaj në shumë mënyra. Njerëzit kanë tendencë për të ngrënë më shumë gjatë dimrit, kanë më shumë gjasa të hanë ‘ushqime rehati’. Trupi juaj mund të kërkojë më shumë kalori për të ushqyer veten kundër të ftohtit, kjo është një përgjigje e natyrshme nga trupi, vetëm sigurohuni që mos të hani më shumë dhe të rrini në ushqime të duhura. Ushqimet më të mira janë ato që janë më të natyrshme. Ushqimi i gatshëm, takeaways dhe snacks priren të kenë kënaqësi afatshkurtër, shpesh duke ju lënë të uritur përsëri brenda 2 ose 3 orësh. Ushqimet e gatuara në shtëpi dhe ushqimet natyrore si pjesët modeste të frutave dhe arra janë një bazë e madhe për një dietë të shëndetshme, pa marrë parasysh sezonin Vizitimi i dyqaneve është një mënyrë e mirë për të marrë një aktivitet shtesë në ditën tuaj, vetëm sigurohuni që të jeni të ngrohtë dhe të keni disa dorezë të ngrohtë për mbajtjen e atyre çantave të blerjeve.

Mbani sëmundjet larg Duke u sëmurur e bëni diabetin më të vështirë për tu kontrolluar. Ju do të ndjeheni më pak mirë, do të keni më pak energji, dhe vetëm për t’i bërë gjërat më keq, nivelet e sheqerit shpesh rriten ndjeshëm më të larta në përgjigje të ftohjes, rrjedhjes dhe viruseve. Për të parandaluar sëmundjet, mbani veten të ngrohtë, hani në mënyrë të shëndetshme dhe mbani ne kontroll nivelet e sheqerit tuaj për çdo tendencë në rritje në nivelet e sheqerit.

MPeriudha e dimrit sheh shumë njerëz që ndihen blu. Moti i ftohtë, i pakëndshëm, mungesa e dritës së diellit dhe shqetësimet e parave mund të kontribuojnë në një rënie të disponimit gjatë muajve të ftohtë. Nëse mund të mbani sa më shumë këshillat e mësipërme, do të jeni në një pozitë të mirë për ta mbajtur blu-ne e dimrit në një distancë më të madhe. Nëse, pavarësisht nga përpjekjet tuaja më të mira, ju jeni duke gjetur dimrin e vështirë, një nga mënyrat më të rekomanduara për të mbajtur nën kontroll depresionin është për të arritur tek të tjerët. Të kesh një bisedë të mirë me familjen dhe miqtë mund të bëjë një ndryshim të vërtetë në gjendjen shpirtërore, dhe nëse doni të flisni për ndonjë gjë që përfshin diabetin tuaj ose edhe për të biseduar për shaka me të tjerët me diabet.

Print Friendly, PDF & Email