Diabeti dhe moti i ftohtë

Gjatë muajve të dimrit njerëzit e të gjitha llojeve të diabetit kanë tendencë të kenë nivele më të larta të HbA1c sesa gjatë muajve të ngrohtë. Me dëborë, akull dhe acar të gjitha kërcënuese, nivelet e sheqerit mund të zvarriten ndërsa temperatura bie.

Me këtë në mendje, ne kemi përpiluar disa këshilla për t’ju ndihmuar të mbani nën kontroll nivelin e glukozës në gjak gjatë një ftohjeje të ftohtë.

Vazhdoni të provoni gjakun tuaj

Moti i ftohtë mund t’ju ​​lërë me duar të ftohta të cilat mund ta bëjnë më të vështirë testimin e gjakut. Mos lejoni që i ftohti te mos u lejoje te masni sheqerin ne gjak

Testimi i rregullt do t’ju ndihmojë të kapni nivele të larta ose të ulëta dhe të mbani nën kontroll nivelet e sheqerit. Nëse duart tuaja janë të ftohta, provoni t’i ngrohni ato në një turi të ngrohtë ose në një radiator me një peshqir ose veshje të trashë mbi të, përpara se të bëni provën tuaj.

Mbani nivelet e aktivitetit tuaj lart

Edhe vetëm pak aktivitet fizik çdo ditë mund të ndihmojë nivelet e glukozës tuaj në një numër mënyrash mbështetëse.

• Rritja e ndjeshmërisë ndaj insulinës

• Duke ju ngrohur

• Mirë për mendjen

Një aktivitet i vogël çdo ditë do të ndihmojë në ndjeshmërinë ndaj insulinës (në të gjitha llojet e diabetit) që mund të ndihmojë trupin të rregullojë më mirë nivelet e sheqerit.

Veçanërisht nëse jeni duke përdorur insulinë, mbani një vëzhgim të niveleve të sheqerit në gjak në rast se kërkesat tuaja për insulinë bien. Kini parasysh që aktiviteti mund të ndikojë në glukozën në gjak deri në 48 orë.

Pak stërvitje ju ndihmon të ngrohni. Të gjithë e dimë që ndërsa ushtrohemi nxehemi, por efektet nuk ndalen sa më shpejt që të ndërpresim ushtrimet.

Ne mund të ndjehemi më të freskët pasi të kemi ndaluar një djersë, por efektet afatgjata të ushtrimeve janë të ndihmojnë me metabolizmin, i cili mund të ndihmojë në mbajtjen e temperaturës së trupit edhe disa orë pas stërvitjes dhe ndihmon në përmirësimin e niveleve të fitnesit.

Nëse keni tendencë të ndjeheni të ftohtë gjatë muajve të dimrit, pak më shumë aktivitet në ditën tuaj mund të jetë gjëja më e mirë.

Thënia trup i shëndetshëm, mendje e shëndetshme ’bie e vërtetë. Nëse e mbani trupin tuaj aktiv, do të gjeni se edhe mendja mbetet më aktive. Me një mendje të freskët do të jeni në gjendje të përballoni më shumë ashpërsi të ditës dhe të jeni në një pozitë më të mirë për të marrë vendime në menaxhimin e diabetit tuaj.

Nëse i ftohti jashtë ju largon ushtrimet, harxhoni pak energji brenda shtëpisë. Vallëzimi, kërcimi, gjimnastikë shtëpie, yoga, tai chi, ngjitja e shkallëve disa herë dhe madje edhe pak punë në shtëpi do t’i bëjnë të gjithë muskujt tuaj të funksionojnë. Edhe lojërat në tastierë si Nintendo Wii ose Xbox Kinect mund t’ju ndihmojnë të aktivizoheni në komoditetin e dhomës tuaj të ndenjes.

Vëzhgoni dietën tuaj

Moti më i ftohtë mund të ndikojë në dietën tuaj në një numër mënyrash. Njerëzit kanë tendencë për të ngrënë më shumë gjatë dimrit pasi kanë më shumë gjasa të hanë ‘ushqime komoditeti’ dhe udhëtimet e ftohta në dyqane mund t’i lënë vendin porositjes së vakteve.

Trupi juaj mund të kërkojë më shumë kalori për t’u furnizuar me të ftohtin, kjo është një përgjigje e natyrshme nga trupi, thjesht sigurohuni që të mos hani shumë dhe të mos u përmbaheni ushqimeve të duhura.

Ushqimet më të mira janë ato që janë më natyralet.

Vaktet e gatshme, vaktet e shijshme dhe vaktet e ngrënies kanë një kënaqësi afatshkurtër, duke ju lënë shpesh të uritur brenda 2 ose 3 orësh. Ushqimet e gatuara në shtëpi dhe ushqimet natyrore të tilla si pjesë modeste e frutave dhe arrave janë një bazë e shkëlqyeshme për një dietë të shëndetshme, pavarësisht nga stina.

Vizita në dyqane është një mënyrë e mirë për të marrë një aktivitet shtesë në ditën tuaj, thjesht sigurohuni që të mbështilleni të ngrohtë dhe të merrni disa doreza të ngrohta për të mbajtur  çantat e  pazarit

Mbani sëmundjet virale  larg

Të sëmuresh e bën diabetin më të vështirë për tu kontrolluar.

Do të ndiheni më pak mirë, do të keni më pak energji dhe vetëm për t’i bërë gjërat edhe më keq, nivelet e sheqerit shpesh rriten dukshëm më të larta në përgjigje të ftohjeve, gripit dhe viruseve.

Për të parandaluar sëmundjet, mbajeni veten të ngrohtë, ushqeheni shëndetshëm dhe ruajeni nivelin e sheqerit për çdo trend në rritje të niveleve të sheqerit.

Gjithashtu, për të mos u kapur nga gripi, rezervoni veten për një vaksine  gripi.

Mbani depresionin larg ne kete periudhe .

Periudha e dimrit sheh shumë njerëz që ndihen blu. Moti i ftohtë, i pakëndshëm, mungesa e rrezeve të diellit dhe shqetësimet për para mund të kontribuojnë të gjitha në një rënie të humorit gjatë muajve të ftohtë. Nëse mund të mbani sa më shumë këshilla më lart, do të jeni në një pozitë të mirë për të mbajtur blutë e dimrit në një distancë më të madhe.

Nëse megjithë përpjekjet tuaja më të mira po e shihni dimrin të vështirë, një nga mënyrat më të rekomanduara për të mbajtur depresionin nën kontroll është të kontaktoni me të tjerët.

Bërja e një bisede të mirë me familjen dhe miqtë mund të sjellë një ndryshim të vërtetë në gjendjen tuaj shpirtërore dhe nëse doni të flisni për ndonjë gjë që përfshin diabetin tuaj ose edhe të bisedoni dhe të bëni shaka me të tjerët me diabet, gjithmonë ekziston Shoqata e Femijeve dhe te Rinjve Me Diabet dhe Tek Diabet Albania ne rrjetet sociale.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email