Buka Më E Mirë Për Personat Me Diabet – Cilën Duhet Të Zgjidhni

Aroma e bukës së sapo dalë nga furra ka fuqinë të të ndezë të gjitha shqisat dhe të fton në ‘mëkat’ nëse e ngrëna e bukës mund të quhet e tillë.

Kjo ndodh edhe tek tek personat me diabet , të cilët ndonëse bukën duhet ta konsumojnë me karar, sërish mund të plotësojnë dëshirat për ushqimin më popullor në botë.

Buka Me Fibër

Buka e përgatitur me drithë të plotë, e pasur në fibër është më e mira për diabetikët.

Sipas ekspertëve, tërshëra dhe embrioni i grurit janë ndër drithërat më të shëndetshme.

Ata shprehen se personat me diabet  duhet t’i përmbahen sasive të rekomanduara të karbohidrateve në një vakt por gjithësesi mund të përgatisin vetë bukën me përbërësit më të shëndetshëm.

Përbërësit Më Të Shëndetshëm Të Bukës

Një bukë e shëndetshme duhet të përmbajë përbërës të pasur me proteinë, yndyrna të mira dhe fibër.  Këto përbërës do të pengojnë rritjen e shpejtë të nivelit të sheqernave në gjak.

Të dhënat e Shoqatës Amerikane të Diabetit të cilave  thonë se buka e bardhë dhe e përgatitur me miell të përpunuar duhet të zëvendësohet me bukë të bërë me miell 100 përqind me drith të plotë.

Mundësisht, mielli i drithit të plotë dhe i bluar trashë është i rekomanduar për një bukë jo vetëm të shijshme por edhe të shëndetshme.

Personat që vuajnë nga diabeti mund të shfrytëzojnë shumë receta duke zëvendësuar miellin e bardhë me miell të drithit të plotë, miell bajamesh apo të farave të linit.

Këto produkte do ju furnizojnë me proteinë dhe do mbajnë nivelet e sheqerit të qëndrueshme

Bukë më e mirë për personat me diabet .

Mësoni çfarë duhet të kërkoni dhe çfarë të shmangni,

Nëse jeni i ri në diabet ose keni pasur një kohë të gjatë, mund të keni dëgjuar se buka është “jashtë kufijve”. Për disa njerëz, kjo e bën menaxhimin më të lehtë të dietave-heqja e bukës eliminon nevojën për t’u shqetësuar ose të vendosë se çfarë lloji për të ngrënë.

Kuptohet, megjithatë, nuk doni të ndiheni të kufizuar dhe më mirë të mësoni se çfarë lloje të bukës janë më të mirët dhe çfarë duhet të kërkoni ne nje furre buke .

Lajm i mirë është se nëse keni diabet, ju mund të hani bukë-dhe ka shumë zgjedhje të shëndetshme! Buka e tërë e grurit, të tilla si gruri i tërë, thekra, bukë e sprout dhe varietetet organike të kokërrrave janë të pasura me vitamina, minerale, fibra, proteina. Këto lloje të bukës janë superiore ndaj bukës së rafinuar, të përpunuar, si bukë e bardhë.

Analizoni ushqyesit

Është e rëndësishme të përqendroheni në fokusin tuaj. Për shembull, a po kërkoni një bukë që është rreptësisht e ulët kalori dhe e ulët në karbohidratet? Nëse është kështu, mund të gjeni disa opsione vërtet të mira, megjithatë, këto zgjedhje mund të përmbajnë përbërës artificialë, aromatizues dhe aditivë të tjerë.

Apo po kërkoni një bukë që është organike, pa OMGJ dhe ka një sasi të mirë të fibrave dhe proteinave? Këto opsione janë gjithashtu të disponueshme, megjithatë, mund të keni nevojë të shpenzoni më shumë para për bukë si kjo.

Cilido lloj i bukës që kërkoni, duke iu përmbajtur disa udhëzimeve, mund t’ju ndihmojë të merrni një vendim të informuar.

Unë kam përfshirë edhe disa zgjedhje të mira, shumë prej të cilave janë rekomanduar nga njerëzit me diabet, si dhe edukatorë të tjerë të çertifikuar të diabetit. Ka diçka për të gjithë.

Për njerëzit me diabet, ka gjëra për t’u marrë parasysh kur blini një bukë. Kur lexoni etiketat, do të doni të shihni kaloritë, karbohidratet, fibrat, yndyrnat dhe natriumin. Ju gjithashtu do të dëshironi të lexoni listën e përbërësve dhe sigurohuni që buka juaj është kokërr.

Kalorite

Është mirë që të mbani bukën tuaj rreth 90 kalori ose më pak për fetë, veçanërisht nëse planifikoni të hani dy feta. Buka që përmbajnë arra dhe fara mund të jetë një zgjedhje e mirë pasi ato përmbajnë disa yndyrna të shëndetshme, proteina dhe fibra, por ato do të jenë më të larta në kalori. Nëse dëshironi të zgjidhni një bukë si kjo dhe numërimi i kalorive është i lartë, do të doni ta mbani pjesën tuaj në një fetë.

Karbohidratet

Kur keni diabet, shikimi i konsumit tuaj të karbohidrateve është shumë i rëndësishëm. Karbohidratet janë llojet e lëndës ushqyese që ndikojnë më sheqerin në gjak . Në varësi të planit tuaj të vakteve dhe sa karbohidrate keni për qëllim të hani për vakt , shumica e njerëzve përfitojnë nga zgjedhja e një bukë që përmban 15 deri 20 gram ose më pak karbohidrate për shërbyer.

 Nëse vendosni të blini bukë buke që nuk përmban një etiketë, ju mund të peshoni bukën tuaj për të llogaritur marrjen tuaj të karbohidrateve . Për shembull, 1 fete  bukë përmban rreth 15 gram karbohidrate,

Fibrat

Fibra është një lëndë ushqyese e rëndësishme në dietë , veçanërisht për njerëzit që kanë diabet. Fibra ndihmon për të ngadalësuar shpejtësinë e sheqernave të gjakut, rrit ndjenjat e plotësisë, heq kolesterolin larg nga zemra dhe ndihmon për të mbajtur zorrët të rregullta.

Qëllimi për të gjetur një bukë që është një burim i mirë i fibrave dhe përmban të paktën 3 gramë në një shërbim dy fetë.

Yndyrna  

Ka lloje të ndryshme yndyrash të ngopura, të pangopura dhe trans. Njerëzit me diabet duan të hanë një dietë që është e ulët në yndyrën e ngopur dhe trans dhe përmban sasi të mjaftueshme të yndyrës së pangopur, të shëndetshme në zemër.

Shumica e bukëve  nuk janë shumë të larta në yndyrë (nëse nuk kanë fara ose arra). Megjithatë, ju do të dëshironi të zgjidhni një bukë që ka 0 gramë trans yndyrë dhe më pak se rreth 1.5 gram yndyrna të ngopura.

Natriumi

Dietat e pasura me natriumi mund të kontribuojnë në presionin e lartë të gjakut, veçanërisht në njerëzit që janë të ndjeshëm ndaj kripës. Qëllimi për të mbajtur ju bukë në rreth 150 mg ose më pak për fetë.

Analizoni përbërësit

Shiko për një bukë që është 100 për qind kokërr. Kjo do të thotë se buka nuk është përpunuar dhe drithërat janë ende të paprekura. Kokrra të plota kanë më shumë vitamina, minerale dhe fibra .

Përbërësit për të shmangur

Në një botë të përsosur, të gjithë do ta bënim bukën tonë duke përdorur përbërësit më të lartë të cilësisë. Por, realisht kjo nuk është e mundur për të gjithë. Buka komerciale përdor shumë aditivë për të ndihmuar shtimin e aromës, për të ruajtur jetëgjatësinë dhe për të shkurtuar kohëzgjatjen e brumit. Aditivët konsiderohen të sigurt nga FDA në sasitë që ato paraqiten në bukë, por që nuk i bën ato ideale.

Disa përbërës që do të doni të bëni është të përfshijë shurup të lartë të fruktozës së misrit (i cili është i lidhur me obezitetin dhe çështje të tjera shëndetësore), vajra pjesërisht të hidrogjenizuara (aka trans yndyrë) dhe kondicionerët e brumë si azodikarbonamid, DATEM dhe ngjyra artificiale.

Nëse keni diabet, buka mund të jetë ende pjesë e planit tuaj të ushqimit nëse zgjedh me mençuri. Kur të kërkoni ushqimet , sigurohuni që të lexoni etiketat dhe të kontrolloni për gjëra të tilla si kalori, karbohidratet dhe përbërësit. Qëllimi për të zgjedhur varietetet e grurit të tërë që janë të ulëta në sheqerna të shtuara dhe të pasura me fibra. Nëse jeni duke zgjedhur grurin e tërë, atehere një tjetër varietet i tërë kokërr, organik, ose pa gluten, .

Burimet:

> Shoqata Amerikane e Diabetit. Standardet e Kujdesit Mjekësor në Diabetes – 2017.                            Kujdesi për Diabetin . 2017 janar; 38 (Suppl 1): S1-132.

> Ju EQ, et. al. Futjet më të mëdha të grurit janë të lidhura me rrezik më të ulët të diabetit të tipit 2, sëmundjeve kardiovaskulare dhe shtim në peshë. J Nutr. 2012 Korrik 142 (7): 1304-13.

Lotaria Kombetare dhe Bordi i Ceshteve te Mira
Print Friendly, PDF & Email