8 ushqime me sasi të vogla karbohidratesh për një dietë miqësore me diabetin

Të ushqyerit me perime është një mënyrë e shkëlqyeshme për njerëzit me diabet që të mbajnë nën kontroll nivelin e sheqerit në gjak.

Spinaqi

Popeye e kishte idenë e duhur kur grumbulloi spinaqin e gjelbër dhe me gjethe. Kjo perime me përmbajtje të ulët karbohidratesh është një shtesë e mençur për një dietë miqësore me diabetin sepse është i ngarkuar me beta karoten dhe vitaminë K. Ose përdorni gjethe të freskëta ose zgjedhni versione të ngrira dhe të konservuara pa kripë të shtuar. Spinaqin e zier me avull e hidhni në një omëletë të bardhë me vezë gjatë mëngjesit, hidhni gjethe të freskëta në një sallatë të shëndetshme me karbohidrate të ulëta gjatë drekës, dhe shtoni spinaq të konservuar në supa, tavë ose salcë makaronash në darkë.

Domatet

Domatet, një tjetër super ushqim për diabetin, janë të mbushura me vitaminë C, janë një burim i shkëlqyeshëm i vitaminës A, dhe janë një burim i mirë i kaliumit. Ato janë gjithashtu me kardohidrate të pakëta dhe me pak kalori, mesatarisht vetëm 32 kalori për kokërr. Likopeni ushqyes, i cili i jep domateve të kuqe ngjyrën e tyre, është një antioksidant i fuqishëm dhe mund të mbrojë kundër sëmundjeve të zemrës dhe kancerit të prostatës. Shtoni një fetë domate me lëng në sanduiçin tuaj të rradhës ose gatuajeni një tenxhere të madhe me salcë domatesh: Kjo e bën një përbërës të shkëlqyeshëm për perimet, pulën dhe ushqimet e tjera të mira në dietën tuaj miqësore me diabetin.

Brokoli

Nëse nuk jeni duke ngrënë brokoli, bëni një hap për ta shtuar atë në dietën tuaj miqësore me diabetin. Është i ulët në karbohidrate dhe është i ngarkuar me vitamina A, C dhe K. Ai gjithashtu ka fibra dhe hekur. Shikoni për lulet që janë paketuar fort së bashku dhe janë me ngjyrë jeshile të errët. Brokoli i ngrirë (minus kripë ose salcë e shtuar) gjithashtu mund të jetë një shtesë e këndshme në planin tuaj të dietës dhe, ndryshe nga lloji i freskët, nuk ka nevojë të hahet menjëherë pasi ta keni blerë. Konsideroni të përfshini brokoli të papjekur ose të zierë lehtë në pjatën tuaj të festës tjetër në vend të patateve të skuqura.

Kastravecat

Kastravecat janë një zgjedhje e ftohtë, e freskët dhe me shumë pak karbohidrate për njerëzit me diabet. Një pjesë sa një filxhan ka më pak se 5 gram karbohidrate. Përkthimi: Ju mund të konsumoni pa u shqetësuar për ngritjen e sheqerit në gjak shumë. Kastravecat janë një burim i shkëlqyeshëm i vitaminës K, dhe ato përmbajnë gjithashtu disa kalium dhe vitaminë C. Mbani në mend se kastravecat nuk janë vetëm për sallatat – mund të shtoni edhe feta të holla në sanduiçe.

Lakra e kuqe

Ushqimi i lakrës është një mënyrë e lirë për të shtuar vitaminat K dhe C, si dhe antioksidantë, në dietën tuaj miqësore me diabetin. Lakra gjithashtu përmban mangan, fibra dhe vitaminë B6. Kjo perime me pak përmbajtje karbohidratesh është në kulmin e saj në vjeshtë dhe në fillim të dimrit. Zgjidh një kokë që është e fortë me gjethe me shkëlqim. Kur ta merrni në shtëpi, vendoseni në frigorifer. Mbulojeni me mbështjellës plastik sapo të jetë prerë për të ngadalësuar humbjen e vitaminave. Eksperimentoni me receta që përdorin këtë perime.

Lakrat e Brukselit

Lakrat e Brukselit vetëm tani kanë filluar të fitojnë popullaritetin që meritojnë – dhe ata patjetër që meritojnë një vend në planin tuaj të vaktit të diabetit. Përveç që janë me shumë pak karbohidrate, këto mini lakra janë plot me vitamina A, C, dhe fibra. Ashtu si me lakrën, lakrat e Brukselit janë një vegël kryqëzuese me karbohidrate të pakëta, për të cilën ekspertët besojnë se mund të largojnë disa kancere. Provoni të spërkatni lakrat e freskëta të Brukselit me vaj ulliri, kripë, piper dhe lëng limoni të freskët përpara se ta piqeni në 450 gradë F për rreth 20 minuta. Kjo do të nxjerrë aromën e lagësht të mustardës duke e mbajtur strukturën të fortë.

Lulelakra

Një perime tjetër e lënë pas dore me karbohidrate të pakëta, lulelakra mund të jetë një ndihmë për planin tuaj të vaktit të diabeteve. Kjo perime është e mbushur me vitaminë C dhe gjithashtu përmban fibra, kalium. Lulelakra është gjithashtu mjaft e mirë për ta shërbyer të papërpunuar, të pjekur ose të gatuar në avull, dhe shkon shkëlqyeshëm në supa: Thjesht gatuajeni deri sa të ftohet, pastaj e skuqni me supë pule.

Asparagu

Kjo perime aromatike ka vetëm 27 kalori dhe 5 gram për filxhan. Është gjithashtu e mbushur me vitamina K dhe A. Kur bëni pazar, kërkoni kërcell të gjelbërt të fortë dhe të ndritshëm me koka kompakte. Këpusni skajet prej druri me duart tuaja (ato do të prishen natyrshëm në pikën e duhur), pastaj gatuajini në avull  ose pjekje. Asparagu shkon mirë me vezët, e cila është një mënyrë e shkëlqyeshme për të shtuar një shërbim të perimeve në mëngjes.

Print Friendly, PDF & Email